PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie dokumenty potrzebne do podpisania umowy o pracę?

  • 1. Data: 2003-11-30 11:27:27
    Temat: jakie dokumenty potrzebne do podpisania umowy o pracę?
    Od: "paweł" <p...@w...pl>

    jakie dokumenty trzeba zabrać ze sobą na podpisanie umowy o pracę? wiem, że
    dowód ale co jeszcze?

    Ilona

  • 2. Data: 2003-11-30 12:15:09
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    "paweł" <p...@w...pl> wrote in message
    > jakie dokumenty trzeba zabrać ze sobą na podpisanie umowy o pracę? wiem,
    że
    > dowód ale co jeszcze?

    Zadzwon do firmy i zapytaj co potrzebuja, przeciez to proste jak drut.

    Teq

  • 3. Data: 2003-11-30 15:15:18
    Od: "Asia" <o...@g...pl>

    > jakie dokumenty trzeba zabrać ze sobą na podpisanie umowy o pracę? wiem,
    że
    > dowód ale co jeszcze?

    Witam,
    ja bym zabrala ze soba inny dowod jeszcze tozsamosci /panowie ksiazeczka
    wojskowa/.
    Jak masz jakies ubezpieczenia prowadzone, wez polisy, ksiazeczke
    ubezpieczeniowa, swiadectwa pracy, nr konta bankowego, nr NIP. Jesli nie
    maja Twoich kseroopii certyfikatow to takze wez. Wszytko sie przyda do akt
    personalnych.
    He moze i sporo tego jest, ale przeciez mozesz na drugi dzien chyba
    uzupelnic jak pojdziesz tylko z dowodem;)
    Pozdrawiam i zycze sukcesow w nowej pracy;)
    - Asia.