PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycje wspolpracy...

  • 1. Data: 2006-04-20 15:35:58
    Temat: Propozycje wspolpracy...
    Od: "Steff" <s...@o...eu>

    Witam.

    W przeciagu ostatnich kilku miesiecy zglosilo sie do mnie, niezaleznie od
    siebie, kilka firm headhunterskich i firm zajmujacych sie outsourcingiem uslug
    informatycznych. Zglosili sie proponujac wspolprace itp. Oczywiscie zgodzilem
    sie - chce zmienic prace.

    I od tamtej pory cisza. Czy do kogos z Was zglaszaly sie firmy tego typu? Macie
    jakies dobre lub zle doswiadczenia z taka droga zmiany pracodawcy?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-04-20 16:15:54
    Temat: Re: Propozycje wspolpracy...
    Od: "TomkoPaluch" <g...@n...onet.pl>

    Tak. Wysylaja co jakis czas (roznie, np. raz na 3 miesiace) oferte
    odpowiadajaca mojemu profilowi. I realnie umawiali na rozmowy. Choc nie
    znalazlem za ich pomoca pracy to jestem zadowolony ze wspolpracy z nimi.
    Zwlaszcza ze to nie kosztuje ;)