PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie auto dla Green Cardowca?

  • 1. Data: 2002-02-04 08:39:16
    Temat: Jakie auto dla Green Cardowca?
    Od: "Tadeusz Kowalski" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Wiele sie na liscie pisze o green cardzie, formalnosciach, mieszkaniach
    (szczegolnie w Munchen) itp itd.
    Mnie interesuje natomiast cos innego. Chcialbym sie dowiedziec na co tak na
    prawde stac w Niemczech naszego green cardowca.
    Wiadomo, ze zarabia sie wiecej, ale tez koszty zycia jakby inne. Ja mialbym
    na utrzmaniu zone i male dziecko - chyba jest wsrod Was wielu w podobnej
    sytuacji.
    Spytalem o auto, bo jest to w pewnym sensie wykłanik mozliwosci finansowych
    czlowieka. Chodzi mi jednak bardziej o to ile po oplaceniu mieszkania,
    jedzenia, srodkow czystosci, ubran, samochodu itp zostanie przecietnie
    oszczednosci.
    Wiem, ze jeden wydaje 100DM tygodniowo na piwo, a inny uciula kazdy grosz.
    Zdaje sobie sprawe, ze jest to indywidualna kwestia, jednak Wasze sugestie
    pozwola mi na wyobrazenie sobie czego mozna sie spodziewac.

    Jesli mozna, prosilbym o nie przedstawianie zysku w postaci doswiadczenia,
    znajomosci jezyka itp itd. Do tego jestem juz przekonany, teraz interesuje
    mnie tylko strona materialna.

    Z gory bardzo serdecznie dziekuje.
    Tadeusz.

  • 2. Data: 2002-02-04 10:37:40
    Temat: Re: Jakie auto dla Green Cardowca?
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zdaje sobie sprawe, ze jest to indywidualna kwestia, jednak Wasze sugestie
    > pozwola mi na wyobrazenie sobie czego mozna sie spodziewac.

    Zarobki sa od 77k do powiedzmy 110K. O mieszakniach wiesz o podatkach tez,
    jedzenie zalezy od wielu czynnikow, licz srednio 10DM obiad w stolowce. Plus
    sniadanie kolacja w domu nastepne 10DM. Na weekend jesli gotujesz sam to mniej
    wiecej tyle samo. Bilet miesieczny policz od 80 do 200 DM. Wyjscie do klubu:
    okolo 20 DM wjazd, 5 DM piwo male. Z tego juz wiesz co Ci zostanie na osobe.
    Jezeli chodzi o auto to: www.mobile.de, www.autoscout24.de, www.auto-
    aktuell.de. Decydujesz czy kupujesz za gotowke czy kredyt i ustalasz sobie na
    jakie Cie stac.

    Pozdr.
    R-nee.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-02-04 12:47:46
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Tadeusz Kowalski" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > czlowieka. Chodzi mi jednak bardziej o to ile po oplaceniu mieszkania,
    > jedzenia, srodkow czystosci, ubran, samochodu itp zostanie przecietnie

    z tym to jest różnie, ciężko tak jednoznacznie powiedzieć, ale biorąc pod
    uwagę wskaźnik dobrobytu bazujący ma aucie (hehe... słyszałem o indeksie
    MacDonalda, a tu mozna mierzyć to czym... wskaźnikiem Golfa chyba :-))) Mogę
    ci tylko powiedzieć, że się koledzy i no i ja też poprzesiadali na lepsze
    bryki, GCy piszący na grupę jażdzą teraz paruletnimi lub nówkami: Vectrą, A4
    TDI, Almerą, Micrą, szykuje się następna Vectra i A4 TDI... Ja na przykład
    na kupno mojej Vectry potrzebowałem nieco więcej niż 2 wypłaty netto ;-)) w
    pl chyba bym potrzebował na takie samo auto rocznych dochodów netto, a
    zarabiałem dość dobrze jak na Częstochowę.

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 4. Data: 2002-02-04 13:18:15
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Czesc

    "Slavo" <s...@g...net> wrote in message news:a3m04d$9qe$1@news.onet.pl...
> [...]

    A4
    > TDI, Almerą, Micrą, szykuje się następna Vectra i A4 TDI... Ja na przykład
    ^^^ ^^^^^^ ^^^^
    _^^^_
    tego, tego, tego
    i tego

    znam, ale gdzie ta nastepna Vectra i A4?
    BTW. Mysle o zamiania Almery na Almere Tino.

    > na kupno mojej Vectry potrzebowałem nieco więcej niż 2 wypłaty netto ;-))
    > pl chyba bym potrzebował na takie samo auto rocznych dochodów netto, a
    > zarabiałem dość dobrze jak na Częstochowę.

    Nie zapomne momentu podpisywania tej umowy. Ten Niemiec nie chcial jej
    podpisac
    dopuki nie bedzie mial gotowki w reku

    > --
    > pozdrówka, Slavo

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 5. Data: 2002-02-04 13:31:36
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> wrote in message

    > ^^^ ^^^^^^ ^^^^
    > _^^^_
    > tego, tego, tego
    > i tego

    nono.. bez nazwisk :-)

    > znam, ale gdzie ta nastepna Vectra i A4?

    dwa Michały :-)

    > BTW. Mysle o zamiania Almery na Almere Tino.

    na nówkę?

    > Nie zapomne momentu podpisywania tej umowy. Ten Niemiec nie chcial jej
    > podpisac
    > dopuki nie bedzie mial gotowki w reku

    no bo wparowało do niego dwóch auslanderów a on biedny sam ;-)))

    pozdrówka, Slavo

  • 6. Data: 2002-02-04 13:45:34
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    >TDI, Almerą, Micrą, szykuje się następna Vectra i A4 TDI... Ja na przykład
    >na kupno mojej Vectry potrzebowałem nieco więcej niż 2 wypłaty netto ;-)) w
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Prosze i pojawil sie sponsor na nastepne spotkanie przy plynach
    wieloprocentowych ;-)

  • 7. Data: 2002-02-04 14:08:33
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "R-nee" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Prosze i pojawil sie sponsor na nastepne spotkanie przy plynach
    > wieloprocentowych ;-)

    heh... kupiłem tanio, to nie Audi :-), a poza tym chyba w SAP też nieźle
    płacą :-)

    --
    pozdrówka, Slavo

    p.s. tak mi się nasuneło... co to jest "variable bitrate": 4%, 40%, 12%,
    40%, 35%.... i danonek :-)

  • 8. Data: 2002-02-04 14:39:14
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    >.........a poza tym chyba w SAP też nieźle płacą :-)

    Eee tam, nie tak dokonca. Juz sie pozmienialo i wiecej niz 100-100K nie
    pociagniesz jako programista. Tak ze ja nie bede jezdzil tym autami o ktorych
    mowiles. Ale jezeli chodzi o 100DM na piwo, to stawka jest mocno zanizona :-))

  • 9. Data: 2002-02-04 15:10:14
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    > Eee tam, nie tak dokonca. Juz sie pozmienialo i wiecej niz 100-100K nie

    no to nie mów że masz źle....

    > pociagniesz jako programista. Tak ze ja nie bede jezdzil tym autami o
    ktorych
    > mowiles. Ale jezeli chodzi o 100DM na piwo, to stawka jest mocno zanizona
    :-))

    tylko chyba na tańsze piwo powinieneś chodzić to ci i na Audika zostanie
    ;-))))))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 10. Data: 2002-02-04 15:37:59
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    >"R-nee" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    >no to nie mów że masz źle....
    !Wiecej niz!, przecie nie powiedzialem ze tyle... A pozatym widziales ile masz
    na wydruku z wyplata w EURO i zauwazyles w ktora strone sie zmienili ceny ;-)

    >tylko chyba na tańsze piwo powinieneś chodzić to ci i na Audika zostanie
    >;-))))))

    Co ty zdrowie jest najwazniejsze!!