PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wycena strony.

  • 1. Data: 2002-02-04 02:09:54
    Temat: Wycena strony.
    Od: "BoJo" <b...@p...onet.pl>

    Witam.

    Na ile wg was można wycenić na której stronie jest lub wykonano:

    - 9 podstron w tym: strona zawierająca formula (około 20 - 30 pól),
    - zaprojektowanie designu,
    - wyszukiwarka bazy danych,
    - wyszukiwarka rejestruje:
    * poszukiwane słowa (dla każdego dnia osobny raport),
    * liczbe zapytań (dla każdego dnia osobny raport),
    * najczęściej wyświetlane zapytania,
    * wyszukiwarka szuka po danych w polach danych lub po wpisie dowolne
    słowa wszystkie pola,
    - strona administracyjna na której to ukazują się wszelkie statystyki
    wyszukiwarki itd.

    Strnu są wielkości zawartości formatu A4.

    Prosze o propozycje. Chodzi mi głównie o jakiś zakres lub wytyczne wg czego
    wyceniać. Lub ile kosztuje wykonanie takowej wyszukiwarki.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-02-04 07:54:59
    Temat: Re: Wycena strony.
    Od: "fux" <m...@p...wp.pl>

    ja bym za to wzial 2000-3000zl

  • 3. Data: 2002-02-04 08:46:36
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "BoJo" <b...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > słowa wszystkie pola,
    > - strona administracyjna na której to ukazują się wszelkie statystyki

    3000 zł?
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 4. Data: 2002-02-04 10:23:31
    Od: "BoJo" <b...@p...onet.pl>

    > 3000 zł?

    Panie Michale a za samą wyszukiwarke (skrypty w PHP) co opisałem wyżej to na
    jaką kwotę można wycenić.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2002-02-04 10:32:31
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "BoJo" <b...@p...onet.pl> writes:

    > dowolne

    > Panie Michale a za samą wyszukiwarke (skrypty w PHP) co opisałem wyżej to na
    > jaką kwotę można wycenić.

    Ciężko powiedzieć. Jest kupa gotowych, darmowych i całkiem niezłych
    skryptów i jeśli zleceniodawca o tym wie, to poszuka kogoś, kto mu za
    kilkaset złotych te gotowce dopasuje do jego potrzeb. Jeśli trafisz na
    kogoś mniej obeznanego i odpowiedniego go podejdziesz, to wyciągniesz kilka
    tysięcy. Towar lub usługa są zawsze warte dokładnie tyle, ile chcą za nie
    zapłacić. ;)

  • 6. Data: 2002-02-04 12:22:08
    Od: "BoJo" <b...@p...onet.pl>

    THX za pomoc.