PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › może podyskutują 50- latki?
    From: "anna" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: może podyskutują 50- latki?
    Date: Sat, 23 Nov 2002 12:31:18 +0100

    Otóż to , my w tym wieku niemamy raczej co szukać w naszym ukochanym kraju.
    Oi latach pracy, lednak pewnych soświadczeniach i jakby nie było
    wykształceniu, rzeczywiście bez ukladow i znajomości nie mamy co marzyc o
    uczciwej pracy. Pomimo że mam 50 lat, doskonale opanowalamale już wcześniej
    pracę na komputerze, programy, internet, znam język, mam doświadczenie
    zawodowe na stanowisku kieerowniczym, wszyscy mnie lubili i co poduczyłam
    znajomą prezesa i zostałam zwolniona z powodu redukcji etatu. A teraz gdy
    chcę znależć jakieś zatrudnienie to w oczymi się smieją co 50 lat. Kpiny.No
    ico zostało ano nic bo nawet do sprzątania nie można sie dostać.To jest
    koszmar. Nie takiego państwa oczekiwaliśmy. Wszystkie lata zostaly
    zmarnowane. Napiszcie jeśli mieliscie tez takie problemy
    Anna