PracaGrupypl.praca.dyskusje › moderator praca.oferowana.pl

  • 1. Data: 2004-11-26 16:56:28
    Temat: moderator praca.oferowana.pl
    Od: "news.tpi.pl" <z...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam nietypową, a może typową sprawę/pytanie.
    Otóż chciałem zamieścić kilka ogłoszeń na grupie praca.oferowana.pl.
    Wysłałem je raz, poczekałem kilka dni. Zero reakcji.
    Wysłałem je drugi raz, wysłałem też list do moderatora z prośbą o
    wyjaśnienie. Zero reakcji.
    Za każdym razem, ani publikacji moich postów, ani odpowiedzi moderatora, że
    coś z nimi jest nie tak.
    Zaznaczam, że nauczony wcześniejszym doświadczeniem z tą grupą nie używałem
    polskich znaków.
    Dotąd moderator udowadniał mi jaki jestem niekompetentny, ale przynajmniej
    odpisywał (albo robił to automat), tym razem zupełnie popadłem w niełaskę.

    Czy ktoś może mi wyjaśnić, jak działa ta grupa? Może wprowadzili jakieś
    opłaty, albo określeni nadawcy są preferowani?

    Pozdrawiam,
    Ziemba

  • 2. Data: 2004-11-26 17:07:49
    Temat: Re: moderator praca.oferowana.pl
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Fri, 26 Nov 2004 17:56:28 +0100
    "news.tpi.pl" <z...@p...onet.pl> wrote:

    > Wysłałem je raz, poczekałem kilka dni. Zero reakcji.

    Masz czas czekac kilka dni, zamiast poswiecic godzinke na przeczytanie
    wszystkich mozliwych dokumentow znalezionych na google dot. prawidlowej
    konfiguracji OE ? Zacznij od deklaracji kodowania i delimitera.

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 3. Data: 2004-11-26 17:29:24
    Od: "news.tpi.pl" <z...@p...onet.pl>

    Daj spokój. Jakie to ma znaczenie? :)
    Poza tym tamte ogłoszenia nie zawierały polskich znaków, aby nie prowokować
    Pana Moderatora.

    Pozdrawiam,
    Ziemba

  • 4. Data: 2004-11-26 17:57:07
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    news.tpi.pl wrote:

    > Daj spokój. Jakie to ma znaczenie? :)
    > Poza tym tamte ogłoszenia nie zawierały polskich znaków, aby nie
    > prowokować Pana Moderatora.

    Skorzystaj z formularza http://akson.sgh.waw.pl/~darek/ppo/ będziesz mieć
    pewność że od strony technicznej ogłoszenie jest poprawne.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2004-11-26 19:01:14
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Fri, 26 Nov 2004 18:29:24 +0100
    "news.tpi.pl" <z...@p...onet.pl> wrote:

    > Daj spokój. Jakie to ma znaczenie? :)

    Czasem, zamiast negowac wszystko dookola lepiej jest sie dostosowac.
    Ustawienie czytnika to prosta rzecz.

  • 6. Data: 2004-11-27 08:19:52
    Od: "SoPolTrad" <s...@s...com>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    Moderatorzy to maniacy. Nic nie zdzialasz. Sprawdz, pewnie nie podales formy
    zatrudnienia.
    MM

  • 7. Data: 2004-11-27 17:07:09
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    news.tpi.pl napisał(a):

    > mam nietypową, a może typową sprawę/pytanie.
    > Otóż chciałem zamieścić kilka ogłoszeń na grupie praca.oferowana.pl.
    > Wysłałem je raz, poczekałem kilka dni. Zero reakcji.

    Jedyne ogłoszenia jakie mogę zidentyfikować, te wysłane 25-tego, czekają
    jeszcze w kolejce. Za co przepraszam. Postaram się dzisiaj wrzucić
    większość, a do jutra wszystkie ogłoszenia, które oczekują obecnie
    na zmoderowanie.

    Ogłoszenia które znalazłem zostały jednak wysłane _po_ tym jak wysłałeś
    zapytanie 'co jest nie tak', więc wnioskuję że to nie o nie pytałeś.
    Wcześniej wysłanych ogłoszeń niestety nie kojarzę.

    > Wysłałem je drugi raz, wysłałem też list do moderatora z prośbą o
    > wyjaśnienie. Zero reakcji.

    Przede wszystkim, wysłałeś post na grupę, a nie 'do moderatora'.
    Po drugie list ten nie zawierał żadnych danych, które pozwoliłyby mi
    zidentyfikować o jakie ogłoszenia chodzi. Próbowałem wyszukać je
    po adresie email i również ich nie byłem w stanie znaleźć. Na bardziej
    zaawansowane zabawy w odszukiwanie konkretnej wiadomości spośród bazy
    ponad 10 tyś. tychże niestety nie mam czasu. Przepraszam.

    > Dotąd moderator udowadniał mi jaki jestem niekompetentny, ale przynajmniej
    > odpisywał (albo robił to automat), tym razem zupełnie popadłem w niełaskę.

    Moderator się w międzyczasie zmienił i nie kojarzy faktu udowadniania
    komukolwiek, że jest niekompetentny. To tak informacyjnie. Staram się
    odpowiadać na maile, jednak tak jak pisałem, nie umiem zidentyfikować
    żadnych Pańskich ogłoszeń wysłanych przed 25-tym listopada.

    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl
    http://42.pl/ppo/ - interfejs do wysyłania ogłoszeń na ppo

  • 8. Data: 2004-11-27 18:31:03
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl>

    > Czasem, zamiast negowac wszystko dookola lepiej jest sie dostosowac.
    > Ustawienie czytnika to prosta rzecz.

    Nie przesadzajcie z tymi wymaganiami, w koncu czesto ogloszenia tam proboja
    umieszczac osoby, ktore nie za wiele zinformatyka maja do czynienia.

    Pawel

  • 9. Data: 2004-11-27 21:55:46
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <co7msh$c6b$1@news.dialog.net.pl>, news.tpi.pl wrote:
    (..)

    Wyślij na alt.pl.praca.oferowana. Powstała właśnie dla takich jak Ty.

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH

  • 10. Data: 2004-11-29 08:34:12
    Od: "news.tpi.pl" <z...@p...onet.pl>

    Już jest wszystko ok.
    Ogłoszenia ukazały się.