PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderator praca.oferowana.pl › moderator praca.oferowana.pl
    From: "news.tpi.pl" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: moderator praca.oferowana.pl
    Date: Fri, 26 Nov 2004 17:56:28 +0100

    Witam,

    mam nietypową, a może typową sprawę/pytanie.
    Otóż chciałem zamieścić kilka ogłoszeń na grupie praca.oferowana.pl.
    Wysłałem je raz, poczekałem kilka dni. Zero reakcji.
    Wysłałem je drugi raz, wysłałem też list do moderatora z prośbą o
    wyjaśnienie. Zero reakcji.
    Za każdym razem, ani publikacji moich postów, ani odpowiedzi moderatora, że
    coś z nimi jest nie tak.
    Zaznaczam, że nauczony wcześniejszym doświadczeniem z tą grupą nie używałem
    polskich znaków.
    Dotąd moderator udowadniał mi jaki jestem niekompetentny, ale przynajmniej
    odpisywał (albo robił to automat), tym razem zupełnie popadłem w niełaskę.

    Czy ktoś może mi wyjaśnić, jak działa ta grupa? Może wprowadzili jakieś
    opłaty, albo określeni nadawcy są preferowani?

    Pozdrawiam,
    Ziemba