PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma usługowa-kursy

  • 1. Data: 2004-11-26 15:41:39
    Temat: Firma usługowa-kursy
    Od: Jan Wideł <jwnews@_wytnij_debian.maszyna.pl>

    Witam.

    Zamierzam otworzyc firme usługową. Jedną z jej usług mają być kursy.
    Przeszukiwałem archiwum grupy i znalazłem:
    http://groups.google.pl/groups?q=kursy&hl=pl&lr=&gro
    up=pl.praca.dyskusje&selm=bjnckp%24j96%241%40atlanti
    s.news.tpi.pl&rnum=3

    Jednakpost jest troche leciwy. I stąd moje pyatania.

    1. Ostatnio byłem w Urzędzie Pracy, i powiedzieli mi, że aby prowadzić
    taką działalność potrzebuje jakiegoś wpisu który robi Kuratorium
    Oświaty. Osobo mówiąca mi to nie była w stanie nic więcej pwowedzieć.
    Stąd moje pytanie, czy może ktoś naświtlić jak wygląda teraz sytuacja z
    takimi usługami, i wpisami.?
    2. Dowiadywałem się w sklepie odnośnie oprogramowania kompuerowego, na
    którym by były prowadzone kursy, i sprzedawca także napomknął o
    systemach i oprogramowaniu z serii "edu"(dużo tańsze), ale aby je móc
    zakupić to trzeba mieć i znów "jakiś numer wpisu z MENu".
    Czy ten wpisy z punktów 1. i 2. to to samo??

    Z góry dziękuje za informację!

    Jan Wideł
    http://debian.maszyna.pl | jasiek(at)debian.maszyna.pl
    PLD Linux Developer | jasw(at)pld-linux.org