PracaGrupypl.praca.dyskusje › młody i praca; wakacje

  • 1. Data: 2003-03-08 06:53:47
    Temat: młody i praca; wakacje
    Od: Piotr 'Phoenix' Turkowski <p...@w...pl>

    Witam!

    No właśnie, wiem że to pytanie mogło być już kilka razy zadawane, ale co
    może robić uczeń szkoły, żeby coś zarobić? Mieszkam w małym miasteczku
    więc w grę wchodzi coś zdalnego, mam stały dostęp do internetu.

    A druga cześć pytania, to gdzie mogę znaleźć oferty pracy sezonowej, na
    wakacje? Jak już powiedziałem, mieszkam w niewielkim miasteczku, i u
    mnie to kiepsko wogóle z pracą, i choć Bieszczady - teren turystyczny,
    to wszystko jest z góry obsadzone, bo zawsze po rodzinie biorą, takie
    czasy. Może większe miasta też mają jakąś ofertę, nie muszę zarobić
    kroci, byle nie wyjść na minus i mieć możliwość zapisania obok jednej
    umowy o dzieło czegoś nowego.

    Nie podałem jeszcze wieku, 17 lat mam.

    Pozdrawiam serdecznie.

    --