PracaGrupypl.praca.dyskusje › młody i praca; wakacje

  • 1. Data: 2003-03-08 06:55:46
    Temat: młody i praca; wakacje
    Od: Piotr 'Phoenix' Turkowski <p...@w...pl>

    Witam!

    No właśnie, wiem że to pytanie mogło być już kilka razy zadawane, ale co
    może robić uczeń szkoły, żeby coś zarobić? Mieszkam w małym miasteczku
    więc w grę wchodzi coś zdalnego, mam stały dostęp do internetu.

    A druga cześć pytania, to gdzie mogę znaleźć oferty pracy sezonowej, na
    wakacje? Jak już powiedziałem, mieszkam w niewielkim miasteczku, i u
    mnie to kiepsko wogóle z pracą, i choć Bieszczady - teren turystyczny,
    to wszystko jest z góry obsadzone, bo zawsze po rodzinie biorą, takie
    czasy. Może większe miasta też mają jakąś ofertę, nie muszę zarobić
    kroci, byle nie wyjść na minus i mieć możliwość zapisania obok jednej
    umowy o dzieło czegoś nowego.

    Nie podałem jeszcze wieku, 17 lat mam.

    Pozdrawiam serdecznie.

    --
    Piotr 'Phoenix' Turkowski
    :: p...@w...pl; GG: #924132

  • 2. Data: 2003-03-12 13:28:13
    Temat: Re: młody i praca; wakacje
    Od: "LittleBoy" <l...@i...pl>

    Witam
    To dobrze, że chce Ci się coś robić. Ja jestem informatykiem, więc polecam
    Ci programowanie. Jeśli nie potrafisz to możesz zacząć się uczyć poprzez
    tworzenie stron WWW. Potem możesz przejść do prawdziwego programowania.
    Powodzenia.