PracaGrupypl.praca.dyskusje › minimum sanitarne / kurs wychowawcy kolonijnego

  • 1. Data: 2003-07-22 14:06:45
    Temat: minimum sanitarne / kurs wychowawcy kolonijnego
    Od: "KALMAR" <k...@z...krakow.tpsa.pl>

    Czy może szanowni Grupowicze wiedzą, czy uprawnienia zdobyte na kursie
    wychowawcy kolonijnego (tam też były zagadnienia sanepidowskie, prowadzone
    przez ich pracownika) zawierają w sobie tzw. szkolenie w zakresie minimum
    sanitarnego, czy też trzeba to szkolenie zrobić dodatkowo. Ew. pracodawca
    pyta o kurs minimum sanitarnego, a ja mam kurs wychowawcy a tamtego nie.
    Ktoś mówił, że już nie trzeba, jak robiłem wychowawcę... ... Czy to prawda?