PracaGrupypl.praca.dyskusje › GERMANOS - praca - jakie warunki ?

  • 1. Data: 2003-07-22 12:16:01
    Temat: GERMANOS - praca - jakie warunki ?
    Od: "Adam G" <t...@o...pl>

    Witam! prawdopodobnie dostane prace w salonie
    Germanos - jako sprzedawca-konsultant, dlatego mam kilka pytanek dla osób
    które mają
    już jakieś doświadczenie z ww siecią:

    1. jak wyglada umowa o prace - jak forma (np. o prace na okres próbny 3
    mies.)
    2. jak wygląda sprawa płacowa - np. na Górnym Śląsku, czy są jakieś bonusy,
    prowizje
    za dobrą sprzedaż, itp jaka jest podstawa brutto
    3. jak jest z godzinami pracy kiedy salon jest otwarty od 10 do 21 - czy są
    zmiany, ile godzin dziennie, co z weekendami, itp
    4. czy warto tam zaczynać karierę - myślę o możliwości awansu, przeniesienia
    się później do operatora GSM

    Dzięki za info

    Adam