PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia podyplomowe

  • 1. Data: 2003-07-22 14:18:07
    Temat: Studia podyplomowe
    Od: " Student X" <s...@w...pl>

    Witam

    W związku że chciałbym się dokształcić:), czy możecie mi polecić dobre(!)
    studia podyplomowe - informatyczne (takie, na których niekoniecznie trzeba
    być już mgr informatyki, ale po których słuchacz dysponuje odpowiednią
    wiedzą i papierkiem, aby móc pracować w zawodzie powiązanym z informatyką)
    w Zachodniopomorskiem (najlepiej Szczecin!)?

    Co w ogóle sądzicie o takiej formie dokształcania i, po części,
    przekwalifikowania?

    Czy może nie warto rozpoczynać studiów podyplomowych, a lepiej
    zainwestować w inną formę kształcenia (np. studia zaoczne, ale dochodzi
    tutaj czynnik kosztowy i czasowy, a mi zależy, aby jak najszybciej zdobyć
    wiedzę)?

    Z góry dzięki.

    Pozdrawiam

    S.X