PracaGrupypl.praca.dyskusje › kierowca...

  • 1. Data: 2003-07-22 13:02:30
    Temat: kierowca...
    Od: ukasz <w...@w...pl>

    Witam.......

    oferuje 1000zl po finalizacji umowy o prace dla osoby, ktora wskaze
    wiarygodna i dobra oferte.....

    interesuje mnie praca kierowcy, najchetniej Tiry, mam 27 lat , prawo
    jazdy BC+E , swiadectwo kwalifikacji, paszport , wyksztalcenie
    srednie(mechanik pojazdow samochodowych), podstawy niemieckiego i
    angielskiego, wolny czas....

    okolice Krakowa lub Bielska-Bialej...

    zainteresowanych zapraszam na priva a reszte przepraszam za spam....

    Lukasz

  • 2. Data: 2003-07-22 13:11:35
    Temat: Re: kierowca...
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "ukasz"
    > oferuje 1000zl po finalizacji umowy o prace dla osoby, ktora wskaze
    > wiarygodna i dobra oferte.....
    >
    > interesuje mnie praca kierowcy, najchetniej Tiry,

    zglos sie w agencji np w http://www.wakat.com.pl/
    w uczciwej agencji nic nie placisz - jak dojdzie do zatrudnienia to
    pracodawca odpala oplate agencji
    *** blad ***