PracaGrupypl.praca.dyskusje › miessieczny przychod... a zysk netto?

  • 1. Data: 2005-02-22 22:52:28
    Temat: miessieczny przychod... a zysk netto?
    Od: "kolo_km" <k...@g...pl>

    ile miesiecznie musialbym miec przychodu aby uzyskac zysk netto 1500zl?
    jezeli prowadze dzialanlnosc gospodarcza...
    chodzi mi o miesieczny rozrachunek czyli ile gdzie miesiecznie bede
    odprowadzal.
    Jezeli mozecie mi rozbic na konkretne instytucje bylby wdzieczny niezmiernie

    serdecznie dziekuje za podpowiedzi
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-22 23:32:22
    Temat: Re: miessieczny przychod... a zysk netto?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 22 Feb 2005 23:52:28 +0100, "kolo_km"
    <k...@g...pl> zakodował:

    >ile miesiecznie musialbym miec przychodu aby uzyskac zysk netto 1500zl?

    Jak nie podasz kosztów i formy opodatkowania, to może wróżka Ci
    odpowie - ale to raczej nie na tej grupie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded