PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obrabiarki numeryczne

  • 1. Data: 2005-02-22 18:38:15
    Temat: Obrabiarki numeryczne
    Od: Stalker <stalker@USUN:TEN:WPIS:poczta.onet.pl>

    Witam!

    Ciekawi mnie, ile moze dostac poczatkujacy "programista" obrabiarek,
    tokarek, frezarek i innych tego typu maszyn numerycznych? Zakres pracy
    obejmuje nie tylko napisanie programu, ktorego efektem bedzie wykonanie
    konkretnego detalu (material: stal nierdzewna), ale rowniez jego
    narysowanie w AutoCAD.

    Warunki: firma prywatna, rozwojowa, zatrudniajaca ok. 20 osob.
    Pracownicy fizyczni (tzn. pracujacy przy maszynach) dostaja ponoc ok.
    2000 zl "na reke".

  • 2. Data: 2005-02-22 19:42:49
    Temat: Re: Obrabiarki numeryczne
    Od: "Cris" <c...@o...pl>

    Uzytkownik "Stalker" <stalker@USUN:TEN:WPIS:poczta.onet.pl> napisal w
    wiadomosci

> [...]
    >
    > Warunki: firma prywatna, rozwojowa, zatrudniajaca ok. 20 osob.
    > Pracownicy fizyczni (tzn. pracujacy przy maszynach) dostaja ponoc ok.

    To fajnie..., ale znam osobe która po studiach (odpowiedni kierunek) zarabia
    na poczatku ok 1700, ale teraz nie wiem czy brutto czy netto - choc to jest
    istotne... ale nie wiem.

    Cris