PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w anglii..

  • 1. Data: 2005-02-22 19:51:37
    Temat: praca w anglii..
    Od: "Damian" <d...@t...pl>

    ma ktoś jakieś doświadczenia? wybieram się w tym roku na wakacje i tak
    szukam dobrego biura.. póki co to byłem w "Work Service" Globals jakoś tak
    się to nazywa w Gdańsku i proponują mi wyjazd za
    2500zł+przejazd i zarobek ok 2000funtów za 2 miesiące..
    ma ktoś jakieś z nimi doświadczenia lub ma inne oferty ?

  • 2. Data: 2005-02-22 20:40:20
    Temat: Re: praca w anglii..
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Nie wiem czy dobrze rozumiem.. przejazd za ponad 2 000 do Angli..?? Przeciez
    to kosztuje tak naprawde ok. 700 zl...

  • 3. Data: 2005-02-22 20:44:58
    Od: "Kubaz" <k...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
    > Nie wiem czy dobrze rozumiem.. przejazd za ponad 2 000 do Angli..??
    Przeciez
    > to kosztuje tak naprawde ok. 700 zl...

    napisal "2500 + przejazd" wiec te 2500 to pewnie zakwaterowanie a przejazd
    to osobno...

    --
    Kubaz

  • 4. Data: 2005-02-22 21:33:25
    Od: "Damian" <d...@t...pl>

    > Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
    > Przeciez
    >
    > napisal "2500 + przejazd" wiec te 2500 to pewnie zakwaterowanie a przejazd
    > to osobno...

    no tak wg nich te 2500 to na zakwaterowanie

  • 5. Data: 2005-02-23 10:56:01
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Damian" <d...@t...pl> wrote in message

    > się to nazywa w Gdańsku i proponują mi wyjazd za
    > 2500zł+przejazd i zarobek ok 2000funtów za 2 miesiące..
    > ma ktoś jakieś z nimi doświadczenia lub ma inne oferty ?

    te 1000 funtow za miesiac - w jakiej branzy? Bo _jesli_ za prace
    sezonowo-dorywcza (farma, hotel, etc) to nie liczylbym na takie zarobki
    (choc nie wykluczam)

    No i podatek + ubezpieczenie najpierw Ci sciagna, a potem dopiero bedziesz
    mogl ubiegac sie o zwrot (100% podatku)

    marek

  • 6. Data: 2005-02-27 18:06:21
    Od: "orange death" <c...@n...ok>

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
    > Nie wiem czy dobrze rozumiem.. przejazd za ponad 2 000 do Angli..??
    > Przeciez to kosztuje tak naprawde ok. 700 zl...
    Proponuje cofnac sie do przedszkola na nauke czytania ze zrozumieniem.

  • 7. Data: 2005-02-28 14:20:30
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Proponuje cofnac sie do przedszkola na nauke czytania ze zrozumieniem.
    Ojej, jaki Ty śmieszny jestes...