PracaGrupypl.praca.dyskusje › miejsce pracy "obszar" - jakie konsekwencje

  • 1. Data: 2009-03-04 16:42:18
    Temat: miejsce pracy "obszar" - jakie konsekwencje
    Od: "domator" <t...@p...onet.pl>

    Otrzymalismy aneks do umowy ktory mówi
    "Miejscem pracy Pracownika jest siedziba Pracodawcy oraz obszar województwa
    xxxxx i yyyyyyy."

    jakie sa konsekwencje takiej poprawki ?
    Czy pracodawca może powiedzieć jutro pracujesz od 9-17 w Koziej Wolce, a
    pojutrze masz się zgłosci do pracy w miejscowosci o 100 km odległej.
    Czy czas dojazdu do tych miejscowości bedzie traktowany jako "praca" czy
    pracodawcy to nie interesuje a ja mam byc na miejscu w godzinach pracy. Jak
    wygląda sprawa kosztów dojazdu do "miejsca"pracy które jest obszarem.

  • 2. Data: 2009-03-04 16:47:33
    Temat: Re: miejsce pracy "obszar" - jakie konsekwencje
    Od: Jarosław Postawa <d...@a...pl>

    domator pisze:
    > Otrzymalismy aneks do umowy ktory mówi
    > "Miejscem pracy Pracownika jest siedziba Pracodawcy oraz obszar województwa
    > xxxxx i yyyyyyy."

    Trochę wysiłku nie zaszkodziłoby, naprawdę. Google, hasło "miejscem
    pracy jest obszar" bez ciapków i 3 link.

    Blah...

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 3. Data: 2009-03-06 10:43:44
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 04 Mar 2009 17:47:33 +0100, Jarosław Postawa napisał(a):

    > Trochę wysiłku nie zaszkodziłoby, naprawdę. Google, hasło "miejscem
    > pracy jest obszar" bez ciapków i 3 link.

    Teraz to juz 5 link (dwa wasze są wcześniej) ;)
    A po moim poście pewnie to będzie 6 link.

    Odnośnie tego newsa, czyżby GIP wysuwał tezę że skoro w umowie wpisane jest
    jako miejsce świadczenia pracy "siedziba firmy, oraz teren województwa
    mazowieckiego, pomorskiego" to w sytuacji kiedy tam będzie praca, to
    pracownikowi nie przysługiwałaby dieta, delegacja???
    To ja nie będę wpisywał już "teren całego kraju" - wpiszę po prostu 17
    województw :)

    W świetle tego wszyscy pracownicy firm budowlanych nie będą mieć prawa do
    delegacji, diet itp - wszak ich praca PRAKTYCZNIE zawsze odbywa się "w
    terenie" albo "na wyjeździe".
    Znowu kutafony kombinują ... już KT grzebie w KP by pracownikom z umową na
    czas nieokreślony wydłużyć tydzień pracy ponad 48h!!!!!