PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyliczenie wynagrodzenia do odszkodowania za zakaz konkurencji

  • 1. Data: 2009-03-03 21:01:47
    Temat: wyliczenie wynagrodzenia do odszkodowania za zakaz konkurencji
    Od: bud <b...@i...pl>

    Witam ponownie,

    Mam podobny temat do ostatniego ale jednak inny - stad oddzieleny email.

    Jak nalezy wyliczyc wynagrodzenie (przysluguje mi 25%) w ramach
    comiesiecznych rat za niepodejmowanie pracy u konkurencji.

    Zastanawiam sie od jakiej kwoty liczymy te 25% i czy jest to kwota
    stalam ktora pracodawca wyplaca po ustaniu stosunku pracy.
    Czy od brutto? Netto?
    moje wynagrodzenie skladalo sie z czesci stalej x i comiesiecznych
    wyplat prowizyjnych oraz opieki medycznej.

    prosze pomozcie
    Przemek