PracaGrupypl.praca.dyskusje › miejsce pracy "obszar" - jakie konsekwencje

  • 1. Data: 2009-03-04 16:42:24
    Temat: miejsce pracy "obszar" - jakie konsekwencje
    Od: "domator" <t...@p...onet.pl>

    Otrzymalismy aneks do umowy ktory mówi
    "Miejscem pracy Pracownika jest siedziba Pracodawcy oraz obszar województwa
    xxxxx i yyyyyyy."

    jakie sa konsekwencje takiej poprawki ?
    Czy pracodawca może powiedzieć jutro pracujesz od 9-17 w Koziej Wolce, a
    pojutrze masz się zgłosci do pracy w miejscowosci o 100 km odległej.
    Czy czas dojazdu do tych miejscowości bedzie traktowany jako "praca" czy
    pracodawcy to nie interesuje a ja mam byc na miejscu w godzinach pracy. Jak
    wygląda sprawa kosztów dojazdu do "miejsca"pracy które jest obszarem.