PracaGrupypl.praca.dyskusje › metoda Helen Dorn / nauka jez.angielskiego /

  • 1. Data: 2003-12-19 10:21:14
    Temat: metoda Helen Dorn / nauka jez.angielskiego /
    Od: "suntzu13" <s...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy ktoś wie coś może na temat szkoleń w Polsce dla osób chcących uczyć języka
    angielskiego metodą Helen Dorn. Osoba chcąca uczyć tą metodą musi najpierw
    zapłacić ponad 2.000 zł / bez żadnych gwarancji, że zostanie zatrudniona / - za
    szkolenie / chyba w łodzi /. Czy ktoś może był na takim szkoleniu ? Czy warto?
    Czy to nie jest tylko naciąganie na kasę? Jeśli ktoś cos wie na ten temat to
    proszę o odpowiedź.
    pozdrawiam - slawek

  • 2. Data: 2003-12-19 13:10:26
    Temat: Re: metoda Helen Dorn / nauka jez.angielskiego /
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "suntzu13" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    warto?
    > Czy to nie jest tylko naciąganie na kasę? Jeśli ktoś cos wie na ten temat

    Ale oni chyba nie zatrudniaja - to jest typowa franczyza. Szkolisz sie u
    nich, placisz i w zamian za to wolno Ci uzywac marki we wlasnej dzialnosci.

  • 3. Data: 2003-12-20 02:48:13
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On 19 Dec 2003 11:21:14 +0100
    "suntzu13" <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > że zostanie zatrudniona / - za szkolenie / chyba w łodzi /. Czy ktoś
    > może był na takim szkoleniu ? Czy warto?

    naucz sie zlotej zasady: jesli oferuja ci prace, w ktorej warunkiem
    wstepnym jest zaplacenie _przez ciebie_ jakichs pieniedzy, to jest to
    przekret.

    PS: owszem, sa takie szkoly jak Berlitza, gdzie tez musisz placic za
    szkolenie, ale:
    - najpierw przechodzisz testy, na podstawie ktorych mowia ci, czy cie
    przyjma czy nie
    - zasady zatrudniania maja jasne: tyle i tyle za godzine na umowe
    zlecenie i gwarantuja prace jak przejdziesz ich szkolenie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 4. Data: 2003-12-20 03:32:00
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>

    suntzu13 <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    warto?
    > Czy to nie jest tylko naciąganie na kasę? Jeśli ktoś cos wie na ten temat

    Czy to znowu kolejne miejsce, gdzie płaci się sporą łapówę za wykonywanie
    pracy za darmo? Polskie bezrobocie jest od lat rajem dla różnych oszustów.
    Może to dla tych oszustów wprowadzono w Polsce bezrobocie?
    Marek

  • 5. Data: 2003-12-20 21:35:50
    Od: "gosia77" <g...@h...com>

> [...]
    warto?
    > Czy to nie jest tylko naciąganie na kasę? Jeśli ktoś cos wie na ten temat

    przepraszam za ignorancje i off topic, ale co to jest nauka jezyka
    angielskiego metoda Helen Dorn??
    i dlaczego jak sie zapisujesz na kurs jezyka to masz dostac jakas praca po
    nim?
    probowalam cos znalezc w googlu na ten temat, ale google tez taki niekumaty
    jak ja...
    dziwi mnie to o tyle, bo jestem lektorem jez. angielskiego i wydaje mi sie
    ze jednak jestem na biezaco ze wszelkimi nowinkami....
    pozdrawiam
    gosia

  • 6. Data: 2003-12-21 08:00:23
    Od: "suntzu13" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > dziwi mnie to o tyle, bo jestem lektorem jez. angielskiego i wydaje mi sie
    > ze jednak jestem na biezaco ze wszelkimi nowinkami....
    Cześć Gosiu!
    Ja też nie wiem za wiele i właśnie chciałbym się dowiedzieć czegoś. Metoda
    Helen Dorn dotyczny nauki języka angielskiego w pracy z małymi dziećmi. Polego
    chyba na zasadzie "bawiąc uczyć" i zapamiętywaniu. Puszcza sie np filmy,
    muzyke, teksty - takie dla dzieci i one to maja powtarzać i zapamiętać. Uczy
    się juz malutkie dzieci. Tak mniej więcej sobie to wyobrażam. A dlaczego mają
    zatrudnić!! Otóż "szkoła języka angielskiego" ogłasza się ze zatrudni lektora
    języka angielskiego do pracy z małymi dziećmi - metodą Helen Dorn. Jednocześnie
    oferuje bardzo dobre zarobki / wysoka stawka za godzin,e / np od 30,00 d0
    70,00 zł / ale dopiero po odbyciu stosownego przeszkolenia / bardzo drogiego -
    około 2200 zł / ale jednocześnie z zaznaczeniem , że potrzebny jest tylko jeden
    lektor / może więcej w przyszłości /. A chętnych - podejrzewam - może
    być "całkiem" sporo. Tak więc z uwagi na bardzo duży koszt szkolenie i
    potencjalnie sporą ilość chętnych zastanawiam się czy na pewno nie chodzi tu
    o " wyciągnięcie kasy" i czy na pewno warto płacic te pieniądze za pare dni
    szkolenia / czego tam mogą uczyc ? / .
    pozdrawiam - slawek

  • 7. Data: 2003-12-23 13:23:44
    Od: "a" <g...@t...pl>

    Użytkownik "gosia77" <g...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > dziwi mnie to o tyle, bo jestem lektorem jez. angielskiego i wydaje mi sie
    > ze jednak jestem na biezaco ze wszelkimi nowinkami....

    Google jest niekumaty, bo nazwa to Helen _Doron_.
    Bylem zainteresowany tym tematem, chcialem zostac franczyzobiorca.
    Ciekaw jestem wobec tego jakis wrazen ze strony nauczyciela.
    Sama metoda jest dosc dobrze dopracowana, ale zdaje sie koszt szkolenia
    nie obejmuje wszystkich poziomów.
    Pozdrawiam mocno,
    r...@p...onet.pl.no_spam

  • 8. Data: 2003-12-24 21:50:56
    Od: " Ania" <l...@N...gazeta.pl>

    Ja moge jedynie powiedzieć jak to się odbywa od strony praktycznej,bo jestem
    opiekunka pewnego chłopca,z którym chodzę na angielski.Metody może są i
    praktyczne,ale do każdego dziecka trzeba podejść indywidualnie,wziąść pod
    uwagę jego rozwój,a szczerze mówiąc to takie maluchy nie wiedzą nawet jak
    dobrze mówić po polsku,a cóż dopiero po angielsku.Dla mnie to horror,bo nie
    dość,że czuję się na takich zajęciach jak na praniu mózgu,to widzę,że te
    dzieci mało co to wszystko obchodzi.Na dodatek w domu powtarzam z małym te
    różne słówka i jak słucham 5 raz płyty,to za przeproszeniem dostaję fizia
    mizia od angielskiego.Moim zdaniem to jakieś niespełnione ambicje rodziców i
    zbijanie kasy na nich,ale cóż podobno to jest trendy.Lepiej dziecku poczytać
    polskich bajek i wierszyków,a potem jak podrośnie,to zastanowić się czy chcę
    się uczyć języków,czy może ma inne zainteresowania.
    Ania

  • 9. Data: 2003-12-25 11:50:12
    Od: "Ola" <r...@o...pl>

    Sama uczę angielskiego i nie uważam, żeby było dobre dla dziecka i kieszeni
    jego rodziców prowadzanie malucha na lekcje od bardzo wczesnych lat. Istnieją
    szkoły, które twierdzą, że nauczą dzieci angielskiego już od 1 roku życia, ale
    wydaje mi się, że sami rodzice mogą trochę wspomóc lepsze przyswajanie
    angielskiego w przyszlości poprzez np. puszczanie bajek i piosenek po
    angielsku. Generalnie nauka angielskiego w tak mlodym wieku polega jedynie na
    osłuchaniu się i wprowadzeniu pozytywnych skojarzeń. A metody Helen Doron i
    inne są dla rodziców, którzy chcą mieć spokój/mają pieniądze/są naiwni sądząc,
    że dziecko w wieku 3 lat będzie płynnie mówilo po angielsku itd.

    Po drugie porządna szkoła, jeśli chce kogoś zatrudnić, sama powinna kogoś
    takiego przeszkolić. A takie kursy są zapewne dla kogoś, kto chce taką szkołę
    założyć.

    Pozdrawiam,