PracaGrupypl.praca.dyskusjemetoda Helen Dorn / nauka jez.angielskiego / › Re: metoda Helen Dorn / nauka jez.angielskiego /
    From: "a" <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: metoda Helen Dorn / nauka jez.angielskiego /
    Date: Tue, 23 Dec 2003 14:23:44 +0100

    Użytkownik "gosia77" <g...@h...com> napisał w wiadomości
    news:%l3Fb.3350$tQ6.40321@wards.force9.net...

    > "suntzu13" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > języka
    > / - za
    > warto?
    > >
    > przepraszam za ignorancje i off topic, ale co to jest nauka jezyka
    > angielskiego metoda Helen Dorn??
    > i dlaczego jak sie zapisujesz na kurs jezyka to masz dostac jakas praca po
    > nim?
    > probowalam cos znalezc w googlu na ten temat, ale google tez taki
    niekumaty
    > jak ja...
> [...]

    Google jest niekumaty, bo nazwa to Helen _Doron_.
    Bylem zainteresowany tym tematem, chcialem zostac franczyzobiorca.
    Ciekaw jestem wobec tego jakis wrazen ze strony nauczyciela.
    Sama metoda jest dosc dobrze dopracowana, ale zdaje sie koszt szkolenia
    nie obejmuje wszystkich poziomów.
    Pozdrawiam mocno,
    r...@p...onet.pl.no_spam