PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pracy jako posel w Unii

  • 1. Data: 2003-12-19 01:49:39
    Temat: Szukam pracy jako posel w Unii
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Nie bede ukrywal ze mam ochote na ta posade w Uni.

    Chcialbym przeprowadzic kampanie mojej osoby calkowicie na Internecie.
    Chce byc pierwszym, który zostal wybrany dzieki Internetowi.

    Aktualnie jestem bezrobotny i calymi dniami ucze sie anglika.

    Patek

  • 2. Data: 2003-12-19 02:18:41
    Temat: Re: Szukam pracy jako posel w Unii
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "patek777" <p...@p...onet.pl> ihn
    news:brtlfn$9s5$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > Chce byc pierwszym, który zostal wybrany dzieki Internetowi.

    Pogadaj z Prokomem - jeżeli będą robić oprogramowanie do systemów
    wyborczych, to masz wielkie szanse...

    MSPANC

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 3. Data: 2003-12-19 08:12:15
    Od: "xxx" <k...@N...gazeta.pl>

    patek777 <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Patek
    >
    > Facet, poucz się jeszcze francuza, bo belgijskiego nie polecam. Do tego
    możesz ewentualnie jeść brukselkę.

  • 4. Data: 2003-12-19 09:59:00
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Peter 'Mikolaj' Mikolajski"
    <m...@c...spamers.are.stupid> napisał w wiadomości
> [...]
    > pl.praca.dyskusje

    > Pogadaj z Prokomem - jeżeli będą robić oprogramowanie do systemów

    E tam...Teraz jest na topie Computerland. To podobno oni robili super-hiper
    CRM-a dla Tepsy. A jeśli ktoś jest ciekaw jak im działa ten system niech
    pogada z ludźmi, którym zamarzyła się neostrada...
    yamma

  • 5. Data: 2003-12-19 22:50:09
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    "xxx" <k...@N...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
    <cut>
    > Facet, poucz się jeszcze francuza, bo belgijskiego nie polecam. Do tego
    > możesz ewentualnie jeść brukselkę.

    A co to za jezyk ten belgijski? Pierwszy raz slysze.

    Misiek

  • 6. Data: 2003-12-20 03:46:04
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>

    Misiek <m...@p...net> napisał(a):

    > A co to za jezyk ten belgijski? Pierwszy raz slysze.

    Jeżeli ktoś szuka pracy jako poseł w Unii i "calymi dniami uczy sie anglika"
    zamiast całymi dniami zbierać na łapówę, to może się również uczyć
    "belgijskiego" :) skutek podobny - żaden.
    Marek

  • 7. Data: 2003-12-20 03:50:44
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > Chce byc pierwszym, który zostal wybrany dzieki Internetowi.
    >
    > Aktualnie jestem bezrobotny i calymi dniami ucze sie anglika.

    A ja bym chciał nic nie robić i mieć kupę forsy. Najbardziej by mi odpowiadał
    etat królewski. Na wszelki wypadek uczę się odpowiednich min i gestów. Może
    po upadku socjalizmu i kapitalizmu wprowadzą w Polsce monarchię i będzie
    wolna elekcja :)
    Marek

  • 8. Data: 2003-12-22 06:35:19
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > To podobno oni robili super-hiper CRM-a dla Tepsy.

    hehehe. Poszukaj lepiej, bo wydaje mi się że twoje informacje są nie do
    końca prawdziwe. Fakt, że ComputerLand brał (i bierze) udział w projekcie
    CRMa dla TePsy ale żeby był tam siłą przewodnią to niekoniecznie się zgodzę

    a co do realizacji i wdrożeń (zwykle) skomplikowanych systemów - nie
    wdrażany produkt jest sposobem na uzdrowienie działania firmy, jest tylko
    narzędziem je wspomagającym. Co z tego że będziesz miał super-hiper
    oprogramowanie mówiące jak efektywnie kopać doły łopatą jak nikomu się
    łopaty nie będzie chciało wziąć do ręki?

    > yamma
    gromax

  • 9. Data: 2003-12-22 23:49:11
    Od: "Eliza" <e...@w...pl>

    > A ja bym chciał nic nie robić i mieć kupę forsy.

    hehehe....a kto by nie chcial mieć mieć kupy..to może nie, ale forsy...hmmmm

    chyba erekcja...???

    pozdr.
    eliza

  • 10. Data: 2003-12-23 08:26:03
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>

    Eliza <e...@w...pl> napisał(a):

    > Najbardziej by mi odpowiadał
    > Może
    >
    > chyba erekcja...???
    >
    > pozdr.
    > eliza

    erekcje są szybkie, a elekcje wolne. Najwolniejsze są te elekcje, które
    obsługuje polski lub amerykański system do liczenia głosów :)

    pozdr.
    marek