PracaGrupypl.praca.dyskusjemetoda Helen Dorn / nauka jez.angielskiego / › Re: metoda Helen Dorn / nauka jez.angielskiego /
    From: " Ania" <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: metoda Helen Dorn / nauka jez.angielskiego /
    Date: Wed, 24 Dec 2003 21:50:56 +0000 (UTC)

    Ja moge jedynie powiedzieć jak to się odbywa od strony praktycznej,bo jestem
    opiekunka pewnego chłopca,z którym chodzę na angielski.Metody może są i
    praktyczne,ale do każdego dziecka trzeba podejść indywidualnie,wziąść pod
    uwagę jego rozwój,a szczerze mówiąc to takie maluchy nie wiedzą nawet jak
    dobrze mówić po polsku,a cóż dopiero po angielsku.Dla mnie to horror,bo nie
    dość,że czuję się na takich zajęciach jak na praniu mózgu,to widzę,że te
    dzieci mało co to wszystko obchodzi.Na dodatek w domu powtarzam z małym te
    różne słówka i jak słucham 5 raz płyty,to za przeproszeniem dostaję fizia
    mizia od angielskiego.Moim zdaniem to jakieś niespełnione ambicje rodziców i
    zbijanie kasy na nich,ale cóż podobno to jest trendy.Lepiej dziecku poczytać
    polskich bajek i wierszyków,a potem jak podrośnie,to zastanowić się czy chcę
    się uczyć języków,czy może ma inne zainteresowania.
    Ania