PracaGrupypl.praca.dyskusje › medyczni - zarobki

  • 1. Data: 2003-08-20 17:51:29
    Temat: medyczni - zarobki
    Od: "" <a...@W...onet.pl>

    przeszukalam juz archiwum...
    ile zarabiaja repowie medyczni? jakiej wielkosci sa prowizje od sprzedazy
    (jakiego rzedu?) nie mam blaadego pojecia a powinnam na rozmowie powiedziec ile
    chce zarabiac :-) Pomozcie prosze... moze byc oczywiscie na priv,
    dzieki, a.

  • 2. Data: 2003-08-20 18:11:14
    Temat: Re: medyczni - zarobki
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    powiedziec ile
    > chce zarabiac :-) Pomozcie prosze... moze byc oczywiscie na priv,

    To zalezy czym handlujesz, ile chce lekarz i jaka jest refundacja. Przed
    Łapińskim zarabiali 3-5 a nawet wiecej tys zł, ale teraz tyle afer...moze
    ułatwił, moze utrudnił.

  • 3. Data: 2003-08-21 07:40:39
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    <a...@W...onet.pl> wrote in message
> [...]
    powiedziec ile
    > chce zarabiac :-) Pomozcie prosze... moze byc oczywiscie na priv,

    Ostatnio na Onecie w dziale praca byl artykul na ten temat i wynika z niego,
    ze najwiecej ze wszystkich, ale ile w tym prawdy...podobno moga dojsc do
    dychy, wg tegoz artykulu.
    pozdr
    /p

  • 4. Data: 2003-08-21 08:32:31
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    niego,
    > ze najwiecej ze wszystkich, ale ile w tym prawdy...podobno moga dojsc do

    W kwesti formalnej. Artykuł dostępny przez Onetn pochodził z "Polityki".
    Mam kilku znajaomych repow. i z tego co mowią na początku zarabia sie max
    3 - 3,5 tys.
    Najwyżej w tej hierarhi stoją jednak nie ludzie biegający po małych
    przychodniach, ale specjaliści od kontaktu z dużymi klinikami czy
    organizowania konferencji naukowych "ustawionych" pod promowanie określonych
    leków. Ale te stanowiska są z reguły już pozajmowane a na ewentualne wakaty
    czeka duże kolejki. Tak więc na początku na cuda bym nie liczył.
    Pozdrawiam
    Paweł