PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o wysokość wynagrodzenia - mała firma webmasterska pod Warszawą.

  • 1. Data: 2003-08-20 15:21:26
    Temat: Pytanie o wysokość wynagrodzenia - mała firma webmasterska pod Warszawą.
    Od: "MV" <m...@v...org>

    Firma rozwija się, coraz więcej zamówień, potrzebny nowy człowiek.
    Będzie się zajmował:
    kodowaniem stron (html / css);
    programowaniem (php / mysql) - na początku stosunkowo proste sprawy;
    podstawową obróbką grafiki na potrzeby www (np. skanowanie i cięcie);
    pracami z natury "biurowymi" (np. przygotowywanie ofert).
    Firma nie wymaga doświadczenia a jedynie podstawowej znajomości tematów.
    Jestem ciekawy - jakiego wynagrodzenia oczekiwalibyście?
    Dzięki za odpowiedzi,
    MV

  • 2. Data: 2003-08-21 11:17:02
    Od: Marek Grebski <m...@N...post.pl>

    MV wrote:

> [...]
    > Firma nie wymaga doświadczenia a jedynie podstawowej znajomości tematów.
    > Jestem ciekawy - jakiego wynagrodzenia oczekiwalibyście?
    Witam
    Nie wiem czy chcesz dac taka prace czy masz mozliwosc pracowac bo z watku
    nie wynika, wiec napisze tak jakbym mial tam pracowac:
    jestem spoza terenu i spelniam wymagania wiec chcialbym zarobic tyle zeby
    wynajac tam jakies male mieszkanie, miec co zjesc i za co kupic co jakis
    czas ubranie no i zeby na jakies pifko zostalo ;), (nie pale, dla palacych
    jeszcze na papierosy) i jak znam zycie nikt by mi tyle nie zaplacil :(
    Na szczescie mam prace.
    Pozdrawiam
    Marek Grebski
    --
    na urlop, na grzyby, na ryby, a może na koń ? --- www.miedzylesie.dkl.pl

  • 3. Data: 2003-08-22 09:18:45
    Od: "Anonim" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MV" <m...@v...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > podstawową obróbką grafiki na potrzeby www (np. skanowanie i cięcie);
    > pracami z natury "biurowymi" (np. przygotowywanie ofert).

    - to od 1500 na reke

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-08-23 17:10:14
    Od: "MV" <m...@v...org>