PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Żorach

  • 1. Data: 2003-08-20 13:15:19
    Temat: praca w Żorach
    Od: "Horyzont SC " <b...@h...pl>

    Jestem pracownikiem firmy doradztwa personalnego. Obecnie prowadzę bardzo ważny
    projekt dla niemieckiej firmy z Żor. Poszukuję dla nich dwóch osób. Jedna na
    stanowisko - Specjalista ds wdrożenia systemów informatycznych, druga -
    Pełnomocnik ds Jakości. Waruneki są dwa - doświadczenie na podobnym stanowisku
    oraz dobra znajomość języka niemieckiego.
    To są poważne oferty pracy.

  • 2. Data: 2003-08-20 13:19:50
    Temat: Re: praca w Żorach
    Od: "KK" <b...@h...pl>

> [...]
    > Pełnomocnik ds Jakości. Waruneki są dwa - doświadczenie na podobnym
    stanowisku
    > oraz dobra znajomość języka niemieckiego.

    Jestem dość mocno zainteresowany. Skonaktuję się jutro. Pozdrawiam,