PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukanie pracy - jak, gdzie, porady?

  • 1. Data: 2013-09-18 09:19:26
    Temat: Szukanie pracy - jak, gdzie, porady?
    Od: "Zegis" <A...@w...pl>

    Mam pytanie - jak i gdzie szukacie pracy?
    Internet, prasa, znajomi, portale spolecznosciowe, inne?

    Jeśli internet to strony agencji pośrednictwa pracy (np. Randstadt,
    Devonshire, Hays .....) to tworzycie tam profile i czekacie?
    A moze jakies agregatory ofert typu praca.pl, pracuj.pl, jobpilot, inne? I
    co tu sledzicie i wysylacie jaks cos zainteresuje?
    Portale spolecznosciowe typu goldenline, linkedin, profeo, inne? Jesli tak
    to jak tu pracuje rekruterzy? Tworzy sie profil i czekamy?
    A moze jakis facebook - nie korzystam z tego ale moze cos poradzicie.

  • 2. Data: 2013-09-18 15:49:45
    Temat: Re: Szukanie pracy - jak, gdzie, porady?
    Od: "inny punkt siedzenia..." <...@...s>

    ja to nie umiem szukać pracy (tusk to dopiero umie)... ale z tego co widzę,
    to PO-wcy są skrajnie bezczelni, łażą po firmach i zostawiają swoje CV...
    nawet jak nikt nic nie ogłasza to łażą i zostawiają... widać po frekwencji
    wyborczej i kierunku poparcia wyzwolenia, że takie działania odnoszą
    skutek...

  • 3. Data: 2013-09-19 08:09:53
    Od: "Janek" <j...@g...com>

    Użytkownik "Zegis" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie - jak i gdzie szukacie pracy?
    > Internet, prasa, znajomi, portale spolecznosciowe, inne?

    Jedyne pewne to rodzina + znajomi.
    Wszystkie inne to stracony czas i szanse.

    pozdr

  • 4. Data: 2013-09-19 08:47:09
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

> [...]
    > to jak tu pracuje rekruterzy? Tworzy sie profil i czekamy?
    > A moze jakis facebook - nie korzystam z tego ale moze cos poradzicie.

    Może napisałbyś że potrzebujesz tych danych do pracy dyplomowej - to ktoś by
    się zainteresował tym pytaniem.
    A tak poza tym to stylistyka językowa (w zasadzie jej brak) pozwala
    przypuszczać że jesteś zwykłą gnidą spamerem lub bootem komputerowym.