PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak się dzisiaj szuka freelancerów

  • 1. Data: 2013-09-25 15:38:48
    Temat: jak się dzisiaj szuka freelancerów
    Od: m <m...@g...com>

    Witam,

    Jak się dzisiaj szuka freelancerów? Powiedzmy że kogoś od PHP.

    10 lat temu czytało się pl.praca.szukane i kogos się zawsze znalazło. A
    dzsiaj tam tylko spam o bazach access i poza tym wiatr hula.

    Jakby chciał znaleźć kogoś z "anywhere in the world", to wiem że
    odesk,freelancer itd... A jak szukam Polaka?

    p. m.

  • 2. Data: 2013-09-25 17:18:13
    Temat: Re: jak się dzisiaj szuka freelancerów
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    tuskowiec? nie mów, że nie znasz zlecenia.przez.net...

  • 3. Data: 2013-09-25 22:55:34
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2013-09-25 17:18, inny punkt siedzenia... pisze:
    > tuskowiec? nie mów, że nie znasz zlecenia.przez.net...

    ROTFL
    napisał, że szuka freelancerów, a nie gimnazjalistów.

  • 4. Data: 2013-09-26 20:08:47
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a nie to faktycznie tylko na spotkaniach z donaldem tuskiem i hanną
    gronkiewicz waltz...

  • 5. Data: 2013-11-26 10:35:32
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 25 września 2013 15:38:48 UTC+2 użytkownik m napisał:
> [...]
    >

    > Jakby chciał znaleźć kogoś z "anywhere in the world", to wiem że
    >
    > odesk,freelancer itd... A jak szukam Polaka?

    Jak szukałem pracy to zgłosiłem się przez odkryjfirme.pl ale widziałem tam też inne
    branże w tym usługi IT. Dostałem kilka propozycji ciekawych, może Ty też dostaniesz.

  • 6. Data: 2013-11-26 21:52:29
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-11-26 10:35, s...@g...com pisze:

    > Jak szukałem pracy to zgłosiłem się przez (...)

    I oczywiście uważasz, że nikt się nie domyślił, że spamujesz grupę?

    Raczej nie pozdrawiam.

  • 7. Data: 2013-11-29 09:50:37
    Od: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jaskinia>

    W dniu 26.11.2013 21:52, Kviat pisze:

    > I oczywiście uważasz, że nikt się nie domyślił, że spamujesz grupę?
    Do tego ta beznadziejna domena... Brrr...