PracaGrupypl.praca.dyskusje › europa nasila (#060)

  • 1. Data: 2013-09-22 17:58:10
    Temat: europa nasila (#060)
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    europa nasila kampanię reklamową na youtube... coś się kroi?

  • 2. Data: 2013-09-24 12:38:15
    Temat: Re: europa nasila (#060)
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    podobno zjednoczona europa nagradza protuskowych pracodawców za zatrudnianie
    młodych i dynamicznych...

    podobno kwoty tych nagród są bajońskie... za przyjecie jednego pracownika
    jeden taki dostał podobno tyle, że kupił do firmy samochód...

    prawda to?

  • 3. Data: 2013-09-24 13:03:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-24 12:38, inny punkt siedzenia... pisze:
> [...]
    >
    > podobno kwoty tych nagród są bajońskie... za przyjecie jednego
    > pracownika jeden taki dostał podobno tyle, że kupił do firmy samochód...

    Możliwe. Ja ostatnio sprzedałem punciaka za 500zł.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-09-24 13:31:26
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>