PracaGrupypl.praca.dyskusje › mam pytanie

  • 1. Data: 2002-01-09 16:48:29
    Temat: mam pytanie
    Od: "Anna Kisielewska" <a...@a...com.pl>

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich Grupowiczów.
    Chciałabym dać ogłoszenie dotyczące współpracy
    niestety outlook nie ściąga żadnych wiadomości z grupy pl.praca.oferowana.
    Czy ta grupa przestała istnieć?
    i czy są jeszcze jakieś możliwości dotarcia do osób zainteresowanych (mam na
    myśli drogę mailową)?

    Pozdrawiam serdecznie
    Anna

  • 2. Data: 2002-01-10 08:50:25
    Temat: Re: mam pytanie
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anna Kisielewska" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > Pozdrawiam serdecznie wszystkich Grupowiczów.
    > Chciałabym dać ogłoszenie dotyczące współpracy
    > niestety outlook nie ściąga żadnych wiadomości z grupy pl.praca.oferowana.
    > Czy ta grupa przestała istnieć?
    [ciach]
    Witam...
    Grupa istnieje, mam ja w zestawie i dzis aktualizowana bez przeszkód. Porszę
    sprawdzić czy grupa jest na serwerze news. Miałem na news.tpi.pl grupe
    pl.soc.edukacja.szkola i ja wcięło, znalazłem ja na news.oeziik.waw.pl, więc
    może zmiana serwera news pomoże tak jak mnie?
    powodzenia
    zairazki