PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zus na umowe-zlecenie

  • 1. Data: 2002-01-09 15:19:47
    Temat: Zus na umowe-zlecenie
    Od: "Jarosław Bogucki" <j...@j...wroc.pl>

    Witam serdecznie !!!
    Mam pytanie:
    Prowadze dzialalnosc gospodarcza i chce jednoczesnie zatrudnic sie na umowe
    zlecenie w innej firmie. Czy musze placic ubezpieczenie zdrowotne ??? (
    jestem rownoczesnie studentem zaocznym)
    Jezeli tak to w jakiej kwocie i jakie dokumenty o tym mowia ???
    Jezeli nie to tez prosze o adresy do odpowiednich dokumentow.

    Serdeczne Pozdrowienia

    --
    Jarosław Bogucki

    JotBe-Komputer Serwis
    http://www.jotbe.wroc.pl
    e-mail: j...@j...wroc.pl

  • 2. Data: 2002-01-10 08:56:33
    Temat: Re: Zus na umowe-zlecenie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 16:19:47 +0100, "Jarosław Bogucki"
    <j...@j...wroc.pl> wrote:

    >Witam serdecznie !!!
    >Mam pytanie:
    >Prowadze dzialalnosc gospodarcza i chce jednoczesnie zatrudnic sie na umowe
    >zlecenie w innej firmie.

    Jeżeli U-Z obejmuje ten sam zakres, co Twoja działalność, nie możesz
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-01-10 10:47:28
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Niby dlaczego ???
    (pytanie a nie polemika :-) )
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 4. Data: 2002-01-16 11:30:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Jan 2002 11:47:28 +0100, "Cyprian Prochot"
    <c...@e...pl> wrote:

    >Niby dlaczego ???
    >(pytanie a nie polemika :-) )

    Prawo tak mówi. I nawet to logiczne. Coraz częściej pracownicy są
    zmuszani do zakładania własnych DG i świadczenia usług dotychczas
    wykonywanych jako umowa o pracę. No a najłatwiej, najtaniej i
    najszybciej jest właśnie rozliczać się ryczałtem i MF zapewne chce
    uniemożliwić takie przekręty. Ty generowałbyś pracodawcy koszty, a sam
    płaciłbyś ryczałtem...