PracaGrupypl.praca.dyskusje › mailem - CV i list motywacyjny, czy samo CV a LM w tresci listu?

  • 1. Data: 2003-11-05 17:19:30
    Temat: mailem - CV i list motywacyjny, czy samo CV a LM w tresci listu?
    Od: "rafalm" <n...@o...pl>

    Witam

    Mam jedno pytanko. W jaki sposob odpowiedziec na taka oferte:
    "Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres
    poczty elektronicznej".

    Czy w zalaczniku przeslac CV i list motywacyjny, czy tez w zalaczniku
    dolaczyc samo CV, a LM umiescic w tresci listu?

    Dieki za odpowiedz.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-05 18:15:25
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "rafalm" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy w zalaczniku przeslac CV i list motywacyjny, czy tez w zalaczniku
    > dolaczyc samo CV, a LM umiescic w tresci listu?

    LM daje w zalaczniku, ale w tresci posta tez daje ze dwa zdania, ze ich
    kocham i sa najlepsi.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    > Dieki za odpowiedz.
    >
    > Pozdrawiam

    ---

  • 3. Data: 2003-11-05 18:37:29
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    ja daję: treść LM w mailu, czasem troszkę przerobiona pod korespondencję
    mailową, a w załączniku CV i LM

    gromax