PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: oferta pracy

  • 1. Data: 2003-11-05 14:50:31
    Temat: Re: oferta pracy
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Michal" <d...@n...org> napisał w wiadomości
    news:boaqnq$9ls$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > W związku z opieszałoscią moderatora pl.praca.oferowana zamieszczam tutaj
    > oferte pracy:
    >
    > http://www.techland.pl/plJob.php?OFF=5

    Nie dziwię się moderatorowi - ma rację - co to za oferta pracy, gdzie stoją
    tylko wymagania.
    Piszcie ludzie co oferujecie poza łaskawym zatrudnieniem

    Michał

  • 2. Data: 2003-11-05 15:05:32
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > Nie dziwię się moderatorowi - ma rację - co to za oferta pracy, gdzie
    stoją
    > tylko wymagania.
    > Piszcie ludzie co oferujecie poza łaskawym zatrudnieniem

    a co ci da standardowa formulka "atrakcyjne wynagrodzenie, mozliwosci
    rozwoju, tratata"?

    wojtek

  • 3. Data: 2003-11-05 15:05:33
    Od: "Michal" <d...@n...org>

    > Nie dziwię się moderatorowi - ma rację - co to za oferta pracy, gdzie
    stoją
    > tylko wymagania.
    > Piszcie ludzie co oferujecie poza łaskawym zatrudnieniem

    Oferujemy pieniadze, czy trzeba o tym pisac ze za prace jest wynagrodzenie?.
    Michal

  • 4. Data: 2003-11-05 15:19:23
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Mitch <p...@w...pl> wrote:

    > Nie dziwię się moderatorowi - ma rację - co to za oferta pracy, gdzie stoją
    > tylko wymagania.

    Ale w tym wypadku problem w ogóle polegał na czym innym. Były pliterki, nie
    było żadnego kodowania.
    Pomijając już to, że bodajże pierwsze 2, czy 3 ogłoszenia zawierały
    _jedynie_ urla, który pojawił się i tutaj.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-11-05 15:39:07
    Od: "Michal" <d...@n...org>

    > Ale w tym wypadku problem w ogóle polegał na czym innym. Były pliterki,
    nie
    > było żadnego kodowania.
    Dostal Pan wersje z wywalonymi pliterkami i mimo to nic.

  • 6. Data: 2003-11-05 15:46:07
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michal <d...@n...org> wrote:

    > Dostal Pan wersje z wywalonymi pliterkami i mimo to nic.

    Nie rozumiem dlaczego mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem. Wszystkie
    wiadomości jakie otrzymałem od Państwa były _niepoprawne_ pod kątem
    technicznym.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2003-11-05 15:50:56
    Od: "Jarek" <e...@g...pl>

    > a co ci da standardowa formulka "atrakcyjne wynagrodzenie, mozliwosci
    > rozwoju, tratata"?

    nic, ale na przyklad formulka "umowa o prace" lub "umowa zlecenie" juz cos
    by zmienila

    pzdr.
    Jarek

  • 8. Data: 2003-11-05 17:11:55
    Od: "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@removethis_wp.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Nie rozumiem dlaczego mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem. Wszystkie
    > wiadomości jakie otrzymałem od Państwa były niepoprawne pod kątem
    > technicznym.

    sorki ze sie wtracam, ale zaczynam Ci wspolczuc.

    pozdrowienia
    Jarek Krochmalski

  • 9. Data: 2003-11-05 18:09:39
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@removethis_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:bobb0p$il6$1@news.mm.pl...
    > Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    Wszystkie

    > sorki ze sie wtracam, ale zaczynam Ci wspolczuc.

    Bo gada juz na grupie "ludzkim glosem", a nie jak admin ;)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > pozdrowienia
    > Jarek Krochmalski

    ---

  • 10. Data: 2003-11-06 02:10:39
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 5 Nov 2003 16:05:33 +0100
    "Michal" <d...@n...org> wrote:

    > stoj?
    > >
    > Oferujemy pieniadze, czy trzeba o tym pisac ze za prace jest
    > wynagrodzenie?.

    no fajnie byloby napisac ile przewidujecie za taka prace. przynajmniej
    od-do.

    kandydat ma sie spowiadac z jego kwalifikacji, projektow i umiejetnosci,
    udowadniac, ze to wszystko wie - a wy co?

    na piekny usmiech?
    czy ze "praca w mlodym dynamicznym zespole" ma stanowic cale
    wynagrodzenie?

    nie uwazasz, ze jasne sprecyzowanie oferty finansowej uprosci zycie i
    wam i aplikujacym - od razy wyluczajac tych, co nie sa zainteresowani a
    co za tym idzie oszczedzajac czas i pieniadze poswiecone na
    przeprowadzenie tych wszystkich rozmow?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun