PracaGrupypl.praca.dyskusje › Posucha troszku...

  • 1. Data: 2003-11-05 17:46:06
    Temat: Posucha troszku...
    Od: "Janusz Kesik" <j...@g...pl>

    Pomijając kwestię, że już od zamierzchłych czasów ofert pracy jest zawsze za
    mało, ostatnio (jakieś 2-3 tygodnie) zauważyłem że liczba ogłoszeń coś jakby
    ostro spadła. Czy macie podobne odczucia? Czyżby rok się kończył i budżety
    pękały w szwach, czy też coś przegapiłem w newsach o gospodarce?

    Pozdrawiam,

    Janusz Kesik
    j...@g...pl

  • 2. Data: 2003-11-05 18:00:18
    Temat: Re: Posucha troszku...
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    "Janusz Kesik" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > ostro spadła. Czy macie podobne odczucia? Czyżby rok się kończył i budżety
    > pękały w szwach, czy też coś przegapiłem w newsach o gospodarce?

    Dobra obserwacja, tutaj w Unii (Holandia) dokladnie to samo. Mimo, ze w TV
    juz oglosili ze recesja mija bo to i tamto, ilosc ogloszen z praca
    zmniejszyla sie radykalnie.

    Misiek

  • 3. Data: 2003-11-05 23:09:50
    Od: " Kamil OK" <k...@g...pl>

    Janusz Kesik <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > ostro spadła. Czy macie podobne odczucia? Czyżby rok się kończył i budżety
    > pękały w szwach, czy też coś przegapiłem w newsach o gospodarce?

    Też to zauważyłem. Ale wg mnie trwa to już od końca wakacji/lata. Kiedyś
    czytałem, że w lecie zwiększa się ilość ofert pracy. Pierwszy raz odczułem to
    na własnej skórze. Teraz po prostu rynek wraca do normy, czyli do totalnej
    stagnacji. :-( Może po nowym roku coś się ruszy? A może nie... Ech...

    Kamil

  • 4. Data: 2003-11-05 23:48:32
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    " Kamil OK" <k...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > na własnej skórze. Teraz po prostu rynek wraca do normy, czyli do totalnej
    > stagnacji. :-( Może po nowym roku coś się ruszy? A może nie... Ech...

    Najgorsze jest to, ze rok temu dokladnie tak samo myslalem. Teraz, rok
    starszy, trudno mi o taki optymizm.

    Misiek

  • 5. Data: 2003-11-06 09:25:14
    Od: "Wojti" <j...@w...pl>

    Normalka.Ja do końca listopada nie znajdziesz roboty to dopiero w lutym są
    jakieś szanse.W grudniu już każdy myśli tylko o Świętach.
    Kruca bomba mało casu, mało casu.
    Pozdrawiam
    Kucharz Amator
    Wojti

  • 6. Data: 2003-11-06 09:25:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Janusz Kesik napisał:

> [...]
    > ostro spadła. Czy macie podobne odczucia? Czyżby rok się kończył i budżety
    > pękały w szwach, czy też coś przegapiłem w newsach o gospodarce?

    Zapewne pracy nie szukasz od dawna ;) - liczba ogłoszeń i ofert od
    pracobiorców spada regularnie w okolicy świąt - to chyba kwestia tego,
    że świętujemy, jednodniowe święta, kilka tygodni.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)