PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencje modeli i modelek

  • 1. Data: 2003-11-05 13:33:02
    Temat: Agencje modeli i modelek
    Od: "Maciej" <w...@w...pl>

    Czy orientujecie sie czy agencje modeli, fotomodeli które pobieraja opłate
    za rejestracje są wiarygodne. Czy rzeczywiscie po rejestracji ofeuja prace o
    jakiej mówia na rozmowie informacyjnej. A moze ktoś wie czy w Poznaniu
    istnieje jakas taka agencja, która nie pobiera pieniedzy za rejestracje a
    np. dopiero pózniej jakis % od ewentualnego wynagrodzenia

  • 2. Data: 2003-11-05 14:17:08
    Temat: Re: Agencje modeli i modelek
    Od: chelbek <c...@g...pl>

> [...]
    > istnieje jakas taka agencja, która nie pobiera pieniedzy za rejestracje a
    > np. dopiero pózniej jakis % od ewentualnego wynagrodzenia

    Kiedys był jakiś program w telewizji, że raczej proponowałbym uważać!
    Mówili że: to agencja, jeśli przykładowo zainteresuje ich twoja osoba,
    to wtedy inwestuje, a ty z własnej kasy nic nie płacisz ..

  • 3. Data: 2003-11-05 16:20:53
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > istnieje jakas taka agencja, która nie pobiera pieniedzy za rejestracje a
    > np. dopiero pózniej jakis % od ewentualnego wynagrodzenia

    Nie. Na całym świecie agencje pobierające opłaty za rejestrację, zdjęcia
    próbne są są uważane za niewiarygodne. I takimi są.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 4. Data: 2003-11-06 07:05:08
    Od: "OGG" <g...@p...onet.pl>

    Opłata rejestracyjna, to raczej dyskwalifikuje!
    Ale zdjęcia próbne czmu nie?
    Byłem na takiej sesji katalogowej pewnej firmy,
    opłata raczej symboliczna bo 30 zł,
    siedziby nie tylko w warszawie, w srodku wygladała
    powzanie, mieli swoje studio, stronka www tez jest nie kiczowata,
    wiec stawiam ze agencja jest ok...
    Czy mam racje zobaczymy z czasem.
    Ale nie widze powodu zby mili oszukiwac. W koncu
    czmu nie maja zarobić pozniej jeszcze na prowizji!
    Za duzo zachodu chyba by bylo z ich strony...

    Jak twoja agencja wyglada, ile ma siedzib,
    jaka strone www.. nie wiem
    zorientuj sie i zdecyduj!