PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na pół etatu.

  • 1. Data: 2003-11-05 13:38:03
    Temat: Praca na pół etatu.
    Od: Artur Kroczak <a...@g...pl>

    Witam.

    Mam prezesa który wszystkich zatrudnia na pół etatu. Oficjalnie płaci
    każdemu 800 brutto.
    Pytanie czy w razie zwolnienia przysługuje zasiłek w pełnym wymiarze??

    Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź.

  • 2. Data: 2003-11-05 14:30:22
    Temat: Odp: Praca na pół etatu.
    Od: "Herman" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Artur Kroczak <a...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:boaugu$ftl$...@a...news.tpi.pl...
    > Witam.
    >
    > Mam prezesa który wszystkich zatrudnia na pół etatu. Oficjalnie płaci
    > każdemu 800 brutto.
    > Pytanie czy w razie zwolnienia przysługuje zasiłek w pełnym wymiarze??

    Wymogiem uzyskania prawa do zasilku dla bezrobotnych jest udokumentowanie
    przynajmniej 12 mcy pracy na PELNYM ETACIE w ciagu ostatnich 18 mcy. Wiecej
    informacji na pewno udziela ci w urzedzie pracy, nawet przez telefon

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-11-06 09:25:07
    Temat: Re: Odp: Praca na pół etatu.
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Herman napisał:

    > Wymogiem uzyskania prawa do zasilku dla bezrobotnych jest udokumentowanie
    > przynajmniej 12 mcy pracy na PELNYM ETACIE w ciagu ostatnich 18 mcy. Wiecej
    > informacji na pewno udziela ci w urzedzie pracy, nawet przez telefon

    Do ustawy nie chce mi się sięgać - z informatora UP --> zatrudnienie z
    wynagrodzeniem w kwocie co najmniej najniższego wynagrodzenia z
    zaświadczeniem o wysokości zarobków i składkach ZUS za każdy
    przepracowany miesiąc na niepełnym etacie --> o pełnym etacie ani słowa.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 4. Data: 2003-11-10 09:44:01
    Od: Artur Kroczak <a...@g...pl>

    Użytkownik Flyer napisał:

> [...]
    > zaświadczeniem o wysokości zarobków i składkach ZUS za każdy
    > przepracowany miesiąc na niepełnym etacie --> o pełnym etacie ani słowa.

    Jeśli tak jest widze że nie ma sensu żebym się z durnym prezesem użerał
    o umowę na cały etat ehh :(.

    pozdrawiam i dziękuje raz jeszcze

  • 5. Data: 2003-11-14 19:53:19
    Temat: Re: Praca na pół etatu.
    Od: "Maura Raniecka" <m...@g...pl>

    Rodzaj umowy nie jest ważny o ile jest zachowana zasada 365 dni pracy w
    poprzedzającym okresie 18-sto miesięcznym oraz wynagrodzenie co najmniej w
    kwocie równej najniższemu oraz odprowadzane były składki.

    Wniosek?
    Umowa-zlecenie też się kwalifikuje.

    Użytkownik Artur Kroczak <a...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bonmlk$anp$...@a...news.tpi.pl...