PracaGrupypl.praca.dyskusjemail za 15 tys.zł › Re: mail za 15 tys.zł
    From: Lemat <#@lemat.priv.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: mail za 15 tys.zł
    Date: Tue, 13 Oct 2009 14:52:59 +0200

    Piotr M wrote:

    > Pewnego razu ila-s7 tak oto obwieścił(a):

    > Trzeba być skończonym pacanem aby brać w tym udział, a jeszcze większym
    > idiotą aby myśleć że ktoś weźmie w tym udział i siać spam.
    >
    > BTW.
    > Chyba podwójne łamanie prawa.
    >
    > Na podstawie np takich danych można jakoś zlokalizować?
    >
    > Date: Tue, 13 Oct 2009 12:01:35 +0200

    Nawet zwykły lamer taki jak ja powie, że to poznańska strefa. Numery konta
    wskazują na BZWBK 1 O. w Gnieźnie.
    A przedstawicielowi prawa wystarczy zgłosić się do tepsy z podanymi wyżej
    namiarami aby uzyskać właściciela telefonu. Następnie jest to kwestia
    działalności operacyjnej - wyszukania nastolatka z IQ mniejszym niż 90 za to
    z wielkimi potrzebami finansowymi.

    Lemat
    easyISP jest spam friendly - utrzymuje notorycznego spamera polandexport /
    ipeik / netex-sterling, pomóżcie ich przekonać nie wykupując u nich
    hostingu.