PracaGrupypl.praca.dyskusje › Serwisant Bankomatow

  • 1. Data: 2009-10-12 20:39:19
    Temat: Serwisant Bankomatow
    Od: "sure" <s...@g...pl>

    Witam,

    czy ktos mógłby napisać jak kształtują się zarobki na stanowsiku Technik
    Serwisu przy usuwaniu usterek w bankowatach?

    pzdr
    sure

  • 2. Data: 2009-10-14 19:30:04
    Temat: Re: Serwisant Bankomatow
    Od: aa <a...@a...pl>

    sure wrote:
    > Witam,
    >
    > czy ktos mógłby napisać jak kształtują się zarobki na stanowsiku Technik
    > Serwisu przy usuwaniu usterek w bankowatach?

    On najniższej krajowej, zakres obowiązków - podaj, przynieś, pozamiataj,
    do ok 25000PLN - serwisant specjalista ds. oprogramowania bankomatów.

  • 3. Data: 2009-10-15 10:37:39
    Od: "sure" <s...@g...pl>

    > On najniższej krajowej, zakres obowiązków - podaj, przynieś, pozamiataj,
    > do ok 25000PLN - serwisant specjalista ds. oprogramowania bankomatów.

    Dzięki za info. Jak dobrze zrozumiałem jest podział na ludków co zajmują
    się powiedzmy mechanicznymi usterkami bankomatów oraz software/hardware
    kompow w nich się znajdujących?

    pzdr

  • 4. Data: 2009-10-15 15:27:21
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    sure napisal(a):

    > Dzięki za info. Jak dobrze zrozumiałem jest podział na ludków co zajmują
    > się powiedzmy mechanicznymi usterkami bankomatów oraz software/hardware
    > kompow w nich się znajdujących?

    software to nie jest działka serwisanta. Podejrzewam że serwisant jeździ
    "jak bankomat się zepsuje" i naprawia...

    --
    pozdrawiam, Zbylut