PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukaj pracy z CV-LINE

  • 1. Data: 2009-10-12 10:22:19
    Temat: Szukaj pracy z CV-LINE
    Od: cvline <l...@g...com>

    CV-Line to internetowa platforma rekrutacyjna - miejsce dla
    poszukiwaczy Pracy/Pracowników, osób zainteresowanych tematyką
    związaną z rozwojem osobistym i karierą zawodową.

    Jako certyfikowana, działająca od ponad 10 lat na rynku polskim i
    zagranicznym Agencja Doradztwa Personalnego posiadamy szeroką wiedzę i
    doświadczenie z zakresu m.in. rekrutacji i selekcji Personelu,
    kreacji i dystrybucji dokumentów aplikacyjnych czy symulacji rozmów
    kwalifikacyjnych.

    Zarządzamy również europejskim portalem rekrutacyjnym CV-Online -
    dzięki temu zarówno Kandydaci poszukujący pracy, jak i Klienci
    poszukujący Pracowników mogą być pewni, że trafili w zaufane miejsce.

    CV-line to jeden z naszych kolejnych projektów - mamy nadzieję, iż
    portal zacznie się rozrastać w bardzo dynamiczny sposób i stanie się
    miejscem PIERWSZEGO WYBORU (zarówno jeśli chodzi o poszukiwania pracy,
    jak i poszukiwania wykwalifikowanych Pracowników).

    Odwiedź stronę www.cv-line.eu

  • 2. Data: 2009-10-12 12:40:48
    Temat: Re: Szukaj pracy z CV-LINE
    Od: "ChrissP." <k...@-...poczta.onet.-tnij-.pl>

    cvline wrote:

    > CV-Line to internetowa platforma rekrutacyjna - miejsce dla
    > poszukiwaczy Pracy/Pracowników, osób zainteresowanych tematyką
    > związaną z rozwojem osobistym i karierą zawodową.

    44 błędy walidatora w3c

    > Jako certyfikowana, działająca od ponad 10 lat na rynku polskim i
    > zagranicznym Agencja Doradztwa Personalnego

    "Jesteśmy nowi, ale nie zieloni" - po 10 latach wciąż nowi???

    > Zarządzamy również europejskim portalem rekrutacyjnym CV-Online -
    > dzięki temu zarówno Kandydaci poszukujący pracy, jak i Klienci
    > poszukujący Pracowników mogą być pewni, że trafili w zaufane miejsce.

    Tak? A ja myślałem, że to simplika...

> [...]
    > miejscem PIERWSZEGO WYBORU (zarówno jeśli chodzi o poszukiwania pracy,
    > jak i poszukiwania wykwalifikowanych Pracowników).

    k... to nowy, czy ponad 10 lat?!

    A do tego spamerzy używają adresu: l...@g...com.

    --
    Nie pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-11-06 14:48:47
    Od: Łukasz <l...@p...onet.pl>

    ChrissP. pisze:
    > cvline wrote:
    >

    > 44 błędy walidatora w3c

    To co ? Strony się robi dla ludzi a nie dla walidatorów ;)