PracaGrupypl.praca.dyskusje › lojalnosc wobec firmy a nieuczciwy pracodawca

  • 11. Data: 2008-04-06 16:12:27
    Temat: Re: lojalnosc wobec firmy a nieuczciwy pracodawca
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ftarg5$71c$1@nemesis.news.neostrada.pl bolek
    <b...@n...pl> pisze:

    > Cała "kontrola" polega na sprawdzeniu ile da się
    > z delikwenta wyciągnąć kasy.
    Mam inne doświadczenia z "używania" tych instytucji.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2008-04-06 16:20:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    pampalini napisał(a):

    > działalnosc na szkode firmy szkodliwej jest jak najbardziej prawe.

    A nie swiadczy o glupocie?

    j.

  • 13. Data: 2008-04-06 17:11:44
    Od: "niepodatny na podatki" <n...@p...com>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    wiadomości news:ftasp9$mo2$1@news.dialog.net.pl...
    > To wcale nie wyjaśnia selekcji ułaskawionych przed oszustwem.

    Nie było żadnej selekcji, <głównie> oznacza że tylko starsze osoby były
    zainteresowany tymi produktami, a młodsi jeśli już zaciekawili się danym
    produktem to albo wyczuwali ścieme, albo się szybko sami orientowali co
    jest grane, starsze osoby często nie noszą okularów a mają kiepski wzrok
    i jak to mówiła moja babcia "nie widzą cyferek i tego małego druku"

    > Chcąc ci dorównać mam ci w rewanżu życzyć na starość bezdomności czy
    > masywnych hemoroidów?

    Jeśli to są twoi główni znajomi, czy klienci to współczuje.

  • 14. Data: 2008-04-06 17:21:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ftb0ld$hcf$1@nemesis.news.neostrada.pl niepodatny na
    podatki <n...@p...com> pisze:

> [...]
    > zainteresowany tymi produktami, a młodsi jeśli już zaciekawili się danym
    > produktem to albo wyczuwali ścieme, albo się szybko sami orientowali co
    No to w końcu jak - tylko starsze osoby, czy jednak młodsi też?
    Kompletny brak logiki.
    Trudno się też domyślić, że "głównie" oznacza dla kogoś "tylko".
    Ale OK, po prostu na przyszłość staraj się wypowiadać precyzyjnie.

    > Jeśli to są twoi główni znajomi, czy klienci to współczuje.
    Znów zdanie bez sensu.
    Wobec tego wybierz sobie, co wolisz.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-04-06 17:42:05
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "niepodatny na podatki" <n...@p...com> napisał w
    wiadomości news:ftag84$9ti$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > pracodawcą.
    > W sklepie tym różne towary bywały po obniżonych cenach, a cała promocja
    > polegała na tym, że towary były już przeterminowane, albo ich termin
    > upływał dosłownie za chwile. Znajoma odradzała zakup, głównie starszym
    > osobom, które nie dostrzegały daty ważności i myślały że to poprostu
    > okazyjna cena. Co sądzicie o czymś takim? Dlaczego firma sprzedaje
    > przeterminowaną żywność to też ciekawa sprawa, nie mydlcie oczu o PIP czy
    > Sanepidzie, bo to jedna wielka ściema, ten sklep co ciekawe znajduję się w
    > dość bliskiej odleglości od tych instytucji...

    No po prostu:

    Janosik - reaktywacja...

    sz.

  • 16. Data: 2008-04-06 20:57:45
    Od: "niepodatny na podatki" <n...@p...com>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    wiadomości news:ftb0r7$pm0$1@news.dialog.net.pl...
    > No to w końcu jak - tylko starsze osoby, czy jednak młodsi też?
    > Kompletny brak logiki.

    Człowieku to ty masz jakiś problem, głównie starszych, bo głównie oni
    chcieli to kupować,
    jak głównie jeżdżę tramwajem, to oznacza że nie jeżdżę samochodem?
    Od filozowania sa inne grupy i radzę się tam wybrać, jak szukasz tego
    typu wrażeń, bo ja nie zamierzam już z tobą o tym dyskutować, uczepiłeś
    się czegoś jak rzep psiego ogona.

    > Trudno się też domyślić, że "głównie" oznacza dla kogoś "tylko".

    No widze ze dla ciebie to chyba oznacza.

  • 17. Data: 2008-04-06 22:20:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ftbdva$h3j$1@nemesis.news.neostrada.pl niepodatny na
    podatki <n...@p...com> pisze:

> [...]
    > czegoś jak rzep psiego ogona.
    > No widze ze dla ciebie to chyba oznacza.

    Nic nie czaisz bazy, synku..., strasznie głupiś, a gadasz...

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2008-04-07 20:44:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 6 Apr 2008 14:36:52 +0200, "niepodatny na podatki"
    <n...@p...com> wrote:

> [...]
    >osobom, które nie dostrzegały daty ważności i myślały że to poprostu
    >okazyjna cena. Co sądzicie o czymś takim?

    Skrajny idiotyzm. Zamiast tego należało zawiadomić sanepid.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356