PracaGrupypl.praca.dyskusje › warunki pracy w biurze(przyklad googla:)

  • 1. Data: 2008-04-05 18:50:09
    Temat: warunki pracy w biurze(przyklad googla:)
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    ehh calkiem fajne biura, nie ma co ukrywac ze troche lepiej to wyglada niz
    normalny Open Space w wiekszosci firm:)

    http://widelec.org/biuro_google_w_zurychu,id,1889.ht
    ml

    pzdr
    piotrek

  • 2. Data: 2008-04-05 19:57:41
    Temat: Re: warunki pracy w biurze(przyklad googla:)
    Od: marcela <m...@o...pl>

    On 5 Kwi, 20:50, "Piotrek" <a...@...ru> wrote:
    > ehh calkiem fajne biura, nie ma co ukrywac ze troche lepiej to wyglada niz
> [...]

    mają nawet kabiny do teleportacji ;)

  • 3. Data: 2008-04-05 20:05:57
    Od: Any User <u...@a...pl>

    ml

    > mają nawet kabiny do teleportacji ;)

    Mnie tylko ciekawi, jak się ten cały wystrój i atrakcje mają do
    produktywności pracowników - przecież siedząc w takiej kabinie,
    pracownik nie pracuje...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 4. Data: 2008-04-05 20:13:21
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sat, 5 Apr 2008 20:50:09 +0200, "Piotrek" <...@...ru> wrote:

    >ehh calkiem fajne biura, nie ma co ukrywac ze troche lepiej to wyglada niz
    >normalny Open Space w wiekszosci firm:)
    >
    >http://widelec.org/biuro_google_w_zurychu,id,1889.h
    tml

    Ciekawe co na to Any User, hehehe :)

    --
    z/svc

  • 5. Data: 2008-04-05 20:16:59
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sat, 5 Apr 2008 20:50:09 +0200, "Piotrek" <...@...ru> wrote:

    >ehh calkiem fajne biura, nie ma co ukrywac ze troche lepiej to wyglada niz
> [...]

    A swoją drogą, to wcale nie jestem przekonany, czy to tak do końca
    dobrze w takich warunkach pracować. Osobiście uważam, że biuro to
    biuro, a dom to dom. W biurze się pracuje, w domu odpoczywa i czas z
    rodziną/znajomym spędza. A nie w pracy... Ja robię co tylko mogę, aby
    tego nie łączyć: pracy i domu.

    Owszem, doceniam dbałość Googli o pracowników, ale mam wrażenie, że w
    ostatecznym rozrachunku wcale nie o ich dobro może tutaj chodzić. Coś
    jak Any User pisze: firma organizuje pracownikowi pracę, czas wolny,
    znajomych, formy relaksu, opiekuje się twoimi dziećmi, itd.

    Wcale mnie to nie przekonuje, choć wygląda to intrygująco. Na pewno
    ciekawie by było popracować w takich warunkach i móc się wypowiedzieć
    z własnego doświadczenia.

    --
    z/svc

  • 6. Data: 2008-04-05 20:19:55
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    > Ciekawe co na to Any User, hehehe :)

    Już się wypowiedział :P
    Ale paradoksalnie jak patrzyłem na fotki to przez myśl przeszło mi
    podobne pytanie:

    <zazdrość>
    Czy tam ktoś w ogóle pracuje? :D
    </zazdrość>

  • 7. Data: 2008-04-05 20:23:10
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Przyznam szczerze, że bardziej by mnie interesowało ile płacą, a nie czy w
    biurze jest zjeżdżalnia, karuzela i akwarium z rybkami.

  • 8. Data: 2008-04-05 20:24:21
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sat, 05 Apr 2008 22:05:57 +0200, Any User <u...@a...pl> wrote:

    >Mnie tylko ciekawi, jak się ten cały wystrój i atrakcje mają do
    >produktywności pracowników - przecież siedząc w takiej kabinie,
    >pracownik nie pracuje...

    Wpisz sobie google.com, zobacz jakie oferują usługi, jak się firma
    rozwija, jakie mają wyniki na giełdzie. Zadaj sobie pytanie skąd mają
    kasę na takie atrakcje.

    --
    z/svc

  • 9. Data: 2008-04-05 20:40:04
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sat, 5 Apr 2008 20:50:09 +0200, "Piotrek" <...@...ru> wrote:

    >ehh calkiem fajne biura, nie ma co ukrywac ze troche lepiej to wyglada niz
> [...]

    Poza tym jest jeszcze jedna kwestia. Taki wystrój biura w pewien
    sposób również wymusza zachowanie na pracownikach: uśmiech, luz,
    przyjazna atmosfera, a to może być sztuczne, nieprawdziwe i wcale nie
    musi być komfortowe.

    W swojej pracy miałem nieprzyjemność przeprowadzania rozmów, podczas
    których musiałem zjechać kogoś za jakąś wtopę i prowadzenie takiej
    rozmowy w 'teleporcie' czy innym wynalazku wcale by mi nie pomagało.

    Miałem również nieprzyjemność wysłuchiwania zjebki od swoich
    przełożonych za swoje wtopy i wysłuchiwanie tego w takich warunkach
    również byłoby cokolwiek dziwne.

    Mam wrażenie, że firmy takie jak google popadają w skrajność, której
    przeciwieństwem były korporacje typu IBM w latach 60-70tych, gdzie
    pracownicy chodzili prawie że w mundurkach, w pracy rano odśpiewywali
    korporacyjny hymn i do pracy. Odnoszę wrażenie, że to co jest
    przedstawione na tych zdjęciach to jest przegięcie, ale w drugą
    stronę.

    A zarówno w jednym jak i drugim przypadku (korporacje w latach
    60-70tych, a takie dzisiejsze google) firmie chodzi tylko o jedno: na
    siłę uszczęśliwić swojego pracownika i tak zorganizować mu czas (w
    pracy jak i po pracy), aby był zadowolony, wypoczęty i jak najlepiej
    pracował dla swojej firmy. Czyli znowu stanowisko Any Usera na
    wierzchu.

    A ja mówię: spadówa. W firmie pracuję 8 godzin, wykonuję polecenia
    służbowe, do pracy potrzebuję biurka, kompa i czego tam jeszcze
    stanowisko pracy nie wymaga, a po pracy robię co chcę, z kim chcę i
    gdzie chcę i firmie nic do tego. Firma nawet nr. telefonu do mnie nie
    ma, bo na cholerę im to. Firma coś chce, to załatwiamy to w godzinach
    pracy. Póki co taki układ sprawdza mi się wyśmienicie, a moi
    przełożeni też nie narzekają. Czasami wręcz zazdroszczą ;-)

    --
    z/svc

  • 10. Data: 2008-04-05 22:24:17
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    Dnia sobota 05 kwietnia 2008 20:50, Piotrek napisał(a):

    > ehh calkiem fajne biura, nie ma co ukrywac ze troche lepiej to wyglada niz
    > normalny Open Space w wiekszosci firm:)
    >
    > http://widelec.org/biuro_google_w_zurychu,id,1889.ht
    ml

    Podpisanie wszystkich fotek "biuro" jest trochę naciągane. Widać, że
    ludziki, które coś klepią na komputerach nie mają w pokoju rybek, bachorów
    i zjeżdżalni. Siedzą grzecznie za szybami w pokojach o spokojnym wystroju.

    I jeszcze się przyczepię do pionowych monitorów: chyba je ustawili tylko tak
    do zdjeć, bo te panoramiczne Delle mają tragiczne kąty widzenia w tej osi.

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |