PracaGrupypl.praca.dyskusje › lojalnosc wobec firmy a nieuczciwy pracodawca

  • 1. Data: 2008-04-06 12:36:52
    Temat: lojalnosc wobec firmy a nieuczciwy pracodawca
    Od: "niepodatny na podatki" <n...@p...com>

    Moja koleżanka pracowała w małym sklepie spożywczym jako sprzedawczyni i
    została zwolniona, za to że ostrzegała klientów przed nieuczciwym
    pracodawcą.
    W sklepie tym różne towary bywały po obniżonych cenach, a cała promocja
    polegała na tym, że towary były już przeterminowane, albo ich termin
    upływał dosłownie za chwile. Znajoma odradzała zakup, głównie starszym
    osobom, które nie dostrzegały daty ważności i myślały że to poprostu
    okazyjna cena. Co sądzicie o czymś takim? Dlaczego firma sprzedaje
    przeterminowaną żywność to też ciekawa sprawa, nie mydlcie oczu o PIP
    czy Sanepidzie, bo to jedna wielka ściema, ten sklep co ciekawe znajduję
    się w dość bliskiej odleglości od tych instytucji...

  • 2. Data: 2008-04-06 13:29:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    niepodatny na podatki napisał(a):

    > Moja koleżanka pracowała w małym sklepie spożywczym jako sprzedawczyni i
    > została zwolniona, za to że ostrzegała klientów przed nieuczciwym
    > pracodawcą.

    Należy jej się order im Konrada Wallenroda ;) A poważnie - wydaje mi
    się, że powinna odmówić pracodawcy sprzedaży takiego towaru (najlepiej
    pisemnie) a nie szargać mu wizerunek przed klientami co jest działaniem
    na szkodę firmy przecież.

    j.

  • 3. Data: 2008-04-06 14:24:42
    Od: "bolek" <b...@n...pl>

> [...]
    > się, że powinna odmówić pracodawcy sprzedaży takiego towaru (najlepiej
    > pisemnie) a nie szargać mu wizerunek przed klientami co jest działaniem

    A na jakim świecie Wy żyjecie ?
    Przecież to normalka.
    A sklepikarz tak daleko nie wybiega myślą.
    Dla niego to abstrakcja.
    Do czasu jak mu postawią jakąś Biedronkę
    i wtedy zacznie się lament na temat
    jak to niszczy się przedsiębiorczość.

    bolek

  • 4. Data: 2008-04-06 15:02:59
    Od: marcela <m...@o...pl>

    On 6 Kwi, 14:36, "niepodatny na podatki" <n...@p...com>
    wrote:
> [...]
    > czy Sanepidzie, bo to jedna wielka ściema, ten sklep co ciekawe znajduję
    > się w dość bliskiej odleglości od tych instytucji...

    to bardzo częste zjawisko, nie znam osoby która nie dałaby się nabrać
    na przeterminowany, popsuty lub niedobry produkt żywnościowy.Sama też
    kupiłam serek z aktualną datą ważności a po otwarciu na wierzchu była
    woda a pod spodem ścięty skwaśniały serek.Takie rzeczy z geguły
    stosują małe prywatne sklepiki żywnościowe.Czasami zdarzyło się że
    zwracałam uwagę właścicielowi ale tłumaczy się że to nie on tylko
    producent takie coś mu przywiózł, przeprasza, wciska kit, mydli oczy i
    takie tam duperele.

  • 5. Data: 2008-04-06 15:06:35
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > się, że powinna odmówić pracodawcy sprzedaży takiego towaru (najlepiej
    > pisemnie) a nie szargać mu wizerunek przed klientami co jest działaniem
    działalnosc na szkode firmy szkodliwej jest jak najbardziej prawe.

  • 6. Data: 2008-04-06 15:38:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ftag84$9ti$1@atlantis.news.neostrada.pl niepodatny na
    podatki <n...@p...com> pisze:

> [...]
    > osobom, które nie dostrzegały daty ważności i myślały że to poprostu
    > okazyjna cena. Co sądzicie o czymś takim?
    Że skoro juz zdecydowała się na uczciwość to dlaczego połowiczną?
    Powinna ostrzegać wszystkich, a nie tylko starszych.

    > Dlaczego firma sprzedaje przeterminowaną żywność to też ciekawa sprawa,
    Spróbuję zgadnąć - dla zysku?

    > nie mydlcie oczu o PIP czy Sanepidzie, bo to jedna wielka ściema, ten
    > sklep co ciekawe znajduję się w dość bliskiej odleglości od tych
    > instytucji...
    No i co?

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2008-04-06 15:43:45
    Od: "bolek" <b...@n...pl>

> [...]
    > Że skoro juz zdecydowała się na uczciwość to dlaczego połowiczną?
    > Powinna ostrzegać wszystkich, a nie tylko starszych.

    Cała "kontrola" polega na sprawdzeniu ile da się
    z delikwenta wyciągnąć kasy.

    bolek

  • 8. Data: 2008-04-06 15:46:45
    Od: "niepodatny na podatki" <n...@p...com>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    wiadomości news:ftaqpb$lgs$1@news.dialog.net.pl...
    > Że skoro juz zdecydowała się na uczciwość to dlaczego połowiczną?
    > Powinna ostrzegać wszystkich, a nie tylko starszych.

    Bo tanią żywność kupują głównie ludzie starsi, żyjący z niskich rent i
    emerytur odkładający grosz do grosza i stanowili większość klientów.

    > Spróbuję zgadnąć - dla zysku?

    Genialne

    > No i co?

    No i to, że najciemniej pod latarnią, albo że te instytucje są do bani.
    Z takim podejściem życze Ci zakupów samych spleśniałych serków gdy już
    będziesz stary i niedołężny

  • 9. Data: 2008-04-06 15:58:22
    Od: "bolek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "niepodatny na podatki" <n...@p...com> napisał w
    wiadomości news:ftarm4$7c3$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >
    > No i to, że najciemniej pod latarnią, albo że te instytucje są do bani. Z
    > takim podejściem życze Ci zakupów samych spleśniałych serków gdy już
    Nie musi być stary i niedołężny.
    Już teraz to kupujemy. Afera jest dopiero wtedy jak jest zatrucie,
    i to na większą skalę.
    Te instytucje są takie jak służba zdrowia.
    Służą za parawan dla wyciągających ręce.

    bolek

  • 10. Data: 2008-04-06 16:11:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ftarm4$7c3$1@nemesis.news.neostrada.pl niepodatny na
    podatki <n...@p...com> pisze:

    > Bo tanią żywność kupują głównie ludzie starsi, żyjący z niskich rent i
    > emerytur odkładający grosz do grosza i stanowili większość klientów.
    To wcale nie wyjaśnia selekcji ułaskawionych przed oszustwem.

    > Genialne
    No widzisz.
    A ty na to nie wpadłeś.

    > No i to, że najciemniej pod latarnią, albo że te instytucje są do bani.

    Dziwaczny wniosek.

    > Z takim podejściem życze Ci zakupów samych spleśniałych serków gdy już
    > będziesz stary i niedołężny
    Dzięki.
    Chcąc ci dorównać mam ci w rewanżu życzyć na starość bezdomności czy
    masywnych hemoroidów?

    --
    Jotte