PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiązanie umowy o prace od zaraz

  • 1. Data: 2003-11-21 16:08:54
    Temat: rozwiązanie umowy o prace od zaraz
    Od: WITUX <witux@***poczta.fm>

    Mam umowe o prace do czerwca 2004 roku
    Na dole umowy pisze:
    -- rozwiazanie umowy o prace z mozliwoscia dwutygodniowego okresu
    wypowiedzenia przez kazda ze stron
    Czy mogę się zwolnic bez dwutygodniowego wypowiedzenia ?
    Nie chce dalej pracować , chcę się zwolnic np. w poniedziałek i we
    wtorek już nie przyść do pracy. Czy mam taką możliwość ?
    Jeśli nie to jak mam się zwolnić , żeby pracodawca nie zabrudził mi
    papierów.

    Pozdrawiam
    Wiesiek

  • 2. Data: 2003-11-21 16:59:06
    Temat: Re: rozwiązanie umowy o prace od zaraz
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 21 Nov 2003 17:08:54 +0100, WITUX
    <witux@***poczta.fm> zakodował:
    >Jeśli nie to jak mam się zwolnić , żeby pracodawca nie zabrudził mi
    >papierów.

    Nie prościej odwiedzić google??
    Temat 103877x poruszany.
    np:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&q=%22rozwi%C4%85zanie+umowy+bez+wypowiedzenia
    %22

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775