PracaGrupypl.praca.dyskusje › list motywacyjny do nieznanej firmy

  • 31. Data: 2007-10-10 09:15:22
    Temat: Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
    Od: "Bartek" <i...@c...wytnij.pl>

    Użytkownik "Paweł Goleń" <p...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:feg45d$nfl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Rożnica miedzy "żądaj potwierdzenia", a "automatyczym" śledzeniem jest
    > taka, że w przypadku "żądaj potwierdzenia" mogę skonfigurować świadomie
    > program pocztowy by potwierdzenia wysyłał/nie wysyłał, lub odpowiedzieć
    > na pytanie programu. W 99% odpowiedź brzmi Nie.

    Widzisz, jest to więc jeden z powodów, dla których CV-raport ma coraz więcej
    użytkowników, bo pewnie sporo osób ma taką konfigurację jak ty :)

    > CV-raport używa
    > natomiast technologii opracowanej/wykorzystywanej wcześniej przez
    > spammerów w celu weryfikacji poprawności adresów e-mail, na który
    > wysyłany jest spam.

    Zgadza się, jest to trochę "zainspirowane" technikami wykorzystawanymi
    wcześniej przez spamerów.
    Tyle że - w moim odczuciu - my działamy w zbożnym celu - poprawa sytuacji
    pracowników na rynku pracy :)
    [...]

    Pozdrowienia,
    Bartek
    --
    http://www.cv-raport.pl
    Informuje, czy wysyłane CV i listy motywacyjne są czytane przez pracodawców

  • 32. Data: 2007-10-10 09:17:36
    Od: Thiefunny <T...@g...com>

    > To jest chyba najwieksza 'zaleta' doc'a.

    Milosz: a jak się odczytuje "historię doca"? Gdzie to można w pliku
    znaleźć?

    Pzdr.
    Thiefunny

  • 33. Data: 2007-10-10 10:17:29
    Od: Maciej Łebkowski <p...@d...one.pl>

    Dnia 09-10-2007 o 22:45:46 Any User <u...@a...pl> napisał(a):

    > Ja jeszcze dodam, że większość HR-owców woli jednak dokumenty właśnie
    > Worda. A wręcz pracowałem kiedyś w firmie, w której dziewczyna
    > odbierająca maile z ofertami pracy w ogóle nie wiedziała, co to jest pdf
    > - po wytłumaczeniu natomiast nie mogła się nadziwić, dlaczego ludzie się
    > w to bawią, skoro i tak normalny rekruter używa normalnego (wiadomo,
    > jakiego?) systemu.

    A co powiecie na CV w postaci strony html? Najlepiej wystawionej
    gdzieś na sieci.

    BTW, zdarzało mi się też list w Google Docs pisać. ;-) Nawet się podobał.

    --
    Używam klienta poczty Opera Hugin: http://www.opera.com/mail/

  • 34. Data: 2007-10-10 11:16:35
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 10 Paź, 12:17, Maciej Łebkowski <p...@d...one.pl> wrote:

    > A co powiecie na CV w postaci strony html? Najlepiej wystawionej
    > gdzieś na sieci.

    nihil novi sub sole, moje cv wisi w sieci w html od kilku lat (+
    mozliwosc sciagniecia pdf) - nie tylko moje zreszta. Dodam, ze nie bez
    efektow. Skadinad, pozycjonowanie potrafi zdzialac cuda :)

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 35. Data: 2007-10-10 16:25:26
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>

    Bartek wrote:

    > Zgadza się, jest to trochę "zainspirowane" technikami wykorzystawanymi
    > wcześniej przez spamerów.

    A zastanawiałeś się jeszcze nad jedną rzeczą? Fałszujecie w mailach
    adres nadawcy, Wasz serwer nie ma prawa wysyłać maili "w imieniu" innych
    domen. Wraz z upowszechnieniem się technik takich jak SPF grozi to tym,
    że dokumenty wysyłane za Waszym pośrednictwem trafią od razu do
    /dev/null. Bez szans na przeczytanie.

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl

  • 36. Data: 2007-10-10 16:27:11
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>

    Thiefunny wrote:

    > Milosz: a jak się odczytuje "historię doca"? Gdzie to można w pliku
    > znaleźć?

    Polecam:
    http://lcamtuf.coredump.cx/strikeout/

  • 37. Data: 2007-10-10 23:51:26
    Od: sz <s...@b...no>

    Paweł Goleń wrote:

> [...]
    > domen. Wraz z upowszechnieniem się technik takich jak SPF grozi to tym,
    > że dokumenty wysyłane za Waszym pośrednictwem trafią od razu do

    ale przeciez od razu sie o tym dowiedza!

    i zapewne wprowadza mozliwosc pobrania spreparowanego doca przez klienta
    i wyslania w normalny sposob :->

  • 38. Data: 2007-10-11 10:28:04
    Od: "Bartek" <i...@c...wytnij.pl>

> [...]
    > domen. Wraz z upowszechnieniem się technik takich jak SPF grozi to tym,
    > że dokumenty wysyłane za Waszym pośrednictwem trafią od razu do

    Nie zgadzam się z tym, że jest to fałszerstwo.
    Przecież nadawcą jest de facto osoba, która wysyła CV, a nie CV-raport,
    prawda?

    SPF jest już w tej chwili całkowicie rozpowszechniony.
    Zwłaszcza WP, Onet, Tlen - wszyscy to stosują już od bardzo, bardzo dawna,
    więc musieliśmy ten problem rozwiązać.
    Na szczęście SPF weryfikuje pole Sender, a nie From i dzięki temu maile z
    CV-raport nie są w 99,9% przypadków traktowane jako SPAM.

    Zresztą - chyba nasi użytkownicy nie wysłaliby ponad 20000 CV gdyby
    wszystkie od razu lądowały w koszu? ;)

    Pozdrowienia,
    Bartek

  • 39. Data: 2007-10-13 08:51:47
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>

    Bartek wrote:

    > Na szczęście SPF weryfikuje pole Sender, a nie From i dzięki temu maile z
    > CV-raport nie są w 99,9% przypadków traktowane jako SPAM.

    Trochę inaczej na to patrzę. SPF jest kompletnie nieprzydatny, jeśli w
    polu FROM nadal może się pojawiać cokolwiek.

    > Zresztą - chyba nasi użytkownicy nie wysłaliby ponad 20000 CV gdyby
    > wszystkie od razu lądowały w koszu? ;)

    A co ma fakt wysłania wspólnego z tym, co się dzieje później z CV?

  • 40. Data: 2007-10-15 09:46:35
    Od: "Bartek" <i...@c...wytnij.pl>

    > A co ma fakt wysłania wspólnego z tym, co się dzieje później z CV?
    Załóżmy że wysłałeś pierwsze CV przez CV-raport.
    I nic - nie przeczytane i nikt się nie odezwał.
    Wysyłasz drugie. Znowu nieprzeczytane. Znowu nikt się nie odezwał.
    Wysyłasz trzecie, czwarte ...
    Ile byś miał cierpliwości do takiej usługi, gdyby żadnego nikt nigdy nie
    przeczytał?

    Stali użytkownicy to przecież największy majątek.
    Nikt mądry nie pozwoliłby sobie na to, żeby byli niezadowoleni z usługi,
    prawda?

    Pozdrowienia,
    Bartek