PracaGrupypl.praca.dyskusje › [link] Chca pracy i chleba

  • 1. Data: 2002-08-30 11:43:39
    Temat: [link] Chca pracy i chleba
    Od: "Bartlomiej Dwornik" <b...@s...pl>

    Wczoraj w Walbrzychu bezrobotni protestowali przed Urzedem Miasta. Pikiete
    zorganizowal Ruch Ochrony Bezrobotnych. To drugie stowarzyszenie na Dolnym
    Slasku powolane przez bezrobotnych. (30.08.02)
    http://www.slowopolskie.pl/apps/pbcs.dll/article?AID
    =2002208290024

    zapraszam serdecznie
    Bartlomiej Dwornik
    "Slowo Polskie"
    ______________________________
    czytaj i czatuj na www.slowopolskie.pl

  • 2. Data: 2002-08-30 19:08:29
    Temat: Re: [link] Chca pracy i chleba
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Bartlomiej Dwornik!

> [...]
    > Pikiete zorganizowal Ruch Ochrony Bezrobotnych. To drugie
    > stowarzyszenie na Dolnym Slasku powolane przez bezrobotnych.

    Mnie rozbawili bezrobotni w Wawie. Jak to oni ujeli swoje postulaty?
    Wydluzenie wyplacania zasilku i darmowa komunikacja dla nich. No myslalem,
    ze ze stolka spadne ze smiechu.

    A tan nawiasem mowiac, tez nie mam pracy, ale bez przesady...

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl