PracaGrupypl.praca.dyskusje › ILE POWINNAM DOSTAĆ

  • 1. Data: 2002-08-30 11:15:14
    Temat: ILE POWINNAM DOSTAĆ
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam!!!

    W trybie pilnym proszę, żebyście mi podpowiedzieli jaką stawkę wynagrodzenia
    mogę podać podczas rozmowy z szefem:
    -jestem w agencji reklamowej na stażu
    -pracowałam 1,5 miesiąca
    -byłam asystentką Project Managera (obsługiwaliśmy serwis internetowy - do
    moich obowiązków należało pisanie sprawozdań, kreowanie planu PR, bieżąca
    korespondencja z użytkownikami itp.)
    -ponadto pomagałam w różnych pracach agencji nie związanych z moim projektem
    np. jako copywriter

    To jaka powinna być wycena????????????????
    To moja pierwsza praca - proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pozdrawiam - Aga

  • 2. Data: 2002-08-30 11:25:33
    Temat: Re: ILE POWINNAM DOSTAĆ
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <2...@n...onet.pl> m...@p...onet.pl
    napisał(a):
> [...]
    > np. jako copywriter
    >
    > To jaka powinna być wycena????????????????
    > To moja pierwsza praca - proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!

    Jakie miasto? Warszawa - 1000-1500 zł na rękę.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-08-30 11:42:34
    Od: m...@p...onet.pl

    > Jakie miasto? Warszawa - 1000-1500 zł na rękę.
    > --
    > Samotnik

    Kurcze, niestety nie stolyca. Poznań, ale taka kwota by mi się uśmiechała :)))

  • 4. Data: 2002-08-30 11:55:59
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    napisał(a):

    > Kurcze, niestety nie stolyca. Poznań, ale taka kwota by mi się uśmiechała :)))

    To pomnóż przez 2/3.

  • 5. Data: 2002-08-30 12:18:13
    Od: m...@p...onet.pl

    > W > To pomnóż przez 2/3.
    > --
    1000 czy 1500? (wezmę korzystniejszą wersję) :)- dzięki

  • 6. Data: 2002-08-30 12:28:19
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    napisał(a):
    > 1000 czy 1500? (wezmę korzystniejszą wersję) :)- dzięki

    Pomnóż obydwie i wyjdzie nowy zakres. ;)

  • 7. Data: 2002-08-30 12:43:58
    Od: m...@p...onet.pl

    > --
    > Nowy zakres i koniec dalszej współpracy :)
    Trzymaj kciuki, za godzinkę czeka mnie rozmowa :(

  • 8. Data: 2002-08-30 12:44:20
    Od: m...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2002-08-30 12:44:28
    Od: m...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2002-08-30 12:54:18
    Od: "eM" <e...@u...altersite.org>

> [...]
    > korespondencja z użytkownikami itp.)
    > -ponadto pomagałam w różnych pracach agencji nie związanych z moim

    Jeden serwis??? max 500 pln.

    --
    eM