PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fundusz socjalny

  • 1. Data: 2002-08-30 09:36:28
    Temat: Fundusz socjalny
    Od: "Jan Kowalski" <j...@w...pl>

    Jestem w trakcie rozwodu, muszę spłacić małżonka. Czy orientujecie się, czy
    jest możliwosć otrzymania jakiejś zapomogi lub pożyczki z funduszu
    socjalnego w pracy?

  • 2. Data: 2002-09-02 18:54:27
    Temat: Re: Fundusz socjalny
    Od: "Mo" <g...@p...onet.pl>

    U nas w pracy jest jeszcze fundusz socjalny, a u znajomych nie ma. Dlatego
    przypuszczam że co pracodawca to inne zasady przyznawania świadczeń
    socjalnych. Chyba i tak musisz popytać u siebie.
    My mamy tzw fundusz remontowy ale to się po prostu tak nazywa, nikt nie pyta
    się na co poszły pieniądze.

    <1...@o...css.pl>...