PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile?

  • 1. Data: 2002-08-30 11:45:28
    Temat: Ile?
    Od: Kysio <k...@o...pl>

    Jakie zarobki?
    Miasto Warszawa, 3 praca, stanowisko programista (mlodszy), brak doswiadczenia
    jako programista, ale 2 lata doswiadczenia jako administrator Unixow, kilka
    udanych malych projektow programistycznych.
    No wiec ile?

  • 2. Data: 2002-08-30 12:16:52
    Temat: Re: Ile?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Kysio <k...@o...pl> wrote:

    > Jakie zarobki?

    1.5k netto?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2002-08-30 12:37:13
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl>

    > 1.5k netto?

    o q***wa, a ja tyle wqwam,
    pierdziele, zostanę politykiem,
    szkoda głowy męczyć za taką
    kasę.

    pzdr

  • 4. Data: 2002-08-30 13:00:51
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Mumin" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > o q***wa, a ja tyle wqwam,
    > pierdziele, zostanę politykiem,
    > szkoda głowy męczyć za taką
    > kasę.

    jak powkuwasz wiecej i zdobedziesz doswiadczenie to masz szanse na 15k
    zjednoczonych ... bo niby ile bys chcial odrazu po studiach zarobic? [choc
    sa przypadki gdy ktos po studiach zaraz ma np 4 lata doswiadczenia w duuzych
    projektach... ale to wyjatki]

  • 5. Data: 2002-08-31 06:31:48
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl>

    a kto mówi, że odrazu po studiach, ja jeszcze nie skończyłem a mam
    3 lata doświadczenia w zawodzie.
    Ale kolega wyżej jako programista, 3 praca, 2 lata doświadczenia
    w Unix'ie, mi to pachnie 3k a 2k w małej mieścinie.

    pzdr