PracaGrupypl.praca.dyskusje › liczenie bułek

  • 31. Data: 2003-03-14 13:42:28
    Temat: Re: liczenie bułek
    Od: "Greg" <U...@o...pl>

    "PiotrekW" w news:b4r07k$p9q$1@news.onet.pl napisał(a):

    > A może trzeba było strzelić np.500.000szt i wszystko :)
    [ i ciach dowcip]

    Troche jak w stylu:
    - Ile na niebie jest gwiazd?
    - 432 194
    - Niemozliwe!
    - Jak nie wierzysz to sam sobie policz

    ;-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl

  • 32. Data: 2003-03-14 23:31:05
    Temat: Re: Re: liczenie bułek
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Greg" <U...@o...pl> writes:

    > [ i ciach dowcip]
    >
    > Troche jak w stylu:
    > - Ile na niebie jest gwiazd?
    > - 432 194
    > - Niemozliwe!
    > - Jak nie wierzysz to sam sobie policz

    a bo ja wiem. pytanie takie zadane przez astronoma kandydatowi na
    astronoma mialoby jak najbardziej sens. po prostu, spodziewalnby sie
    on odpowiedzi w stylu: na polkuli polnocnej, przy bzchmurnym niebie
    golym okiem widoczne jest w przyblizeniu X (przepraszam, nie pamietam
    dokladnej liczby ale jest ona okreslona) gwiazd.

    i tyle.
    i pewnie to z bulkami bylo podobne.

    a moze bylo to pytanie na zaskoczenie i uczciwosc: sprawdzenie, jak
    kandydat sobie poradzi?

    od znajomego, co ma prywatna firme i przeprowadza interview wiem, ze
    srednio 80% osob, ktore sie zglaszaja, klamia w CV. i rozmowa zaczyna
    sie od "no dobrze, pisze pan, ze zna to i to?"
    - TAK!
    - no to niech mi pan powie, na czym polega to-i-to?
    - e.... hm.. nie pamietam...

    zenujace.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 33. Data: 2003-03-15 02:07:41
    Od: xxx <f...@p...gazeta.pl>

    sbikini napisał:

    > PYANIE:
    >
    > Ile dziennie sprzedaje się bułek w Warszawie. hmmm
    >
    > Najpierw, nasówa się pytanie czy w tygodniu czy w weekend kiedy to połowa
    > Wawy wyjeżdza :-)
    >
    > Czekam pomysłów, Szefowi trzeba odpowiedziec w Ciągu 2 h. a sposób znaleść w
    > ciągu paru sec.i zabłysnąć.

    Moze trzeba miec wiedze/swiadomosc istnienia pewnych zbiorow danych np.
    GUSu - mozliwe, ze maja tam jakas przecietna produkcje, sprzedaz itd *
    liczba mieszkancow * wskaznik "bogactwa" (jezeli dane statystyczne
    odnosza sie do wiekszej populacji niz Warszawa, to wplyw na wielkosc
    sprzedazy ma zasobnosc kupujacych - Wielka Rewolucja Francuska wybuchla
    m.in. dlatego, ze w sklepach zamiast taniego chleba byly bulki :) )

    Flyer

  • 34. Data: 2003-03-15 02:07:48
    Od: xxx <f...@p...gazeta.pl>

    Nina M. Miller napisał:

> [...]
    > sie od "no dobrze, pisze pan, ze zna to i to?"
    > - TAK!
    > - no to niech mi pan powie, na czym polega to-i-to?

    Moze i zenujace, ale wynika z tego, ze tak naprawde prawdomownych w CV
    jest 20% (mocno generalizujac), co jest zgodne z badaniami
    opublikowanymi jakies pol roku temu w GW nt. oszukiwania przez ludzi na
    wlasna korzysc (w badaniu otrzymano chyba wynik 75%). Pociecha dla
    takich osob moze byc to, ze:

    1. w ogole zostaly zaproszone na rozmowe;
    2. powiedzmy 50% pracodawcow nie sprawdza tak dokladnie CV;

    Niestety, ja piszac tylko prawde nie moge sie pochwalic takimi
    osiagnieciami, moze zaczac wprowadzac w zycie zasady wolnego rynku - nie
    wygrywa najlepszy ale najcwanszy? ;).

    Flyer